سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان حضور یافت

اصفهان (پانا) - غرفه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با برنامه های متنوع در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان میزبان شهروندان است.

کد مطلب: ۹۶۷۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان حضور یافت

رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان با شعار "بخوان برای زندگی" با حضور ناشران اصفهان و تهران در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان در حال برگزاری است.
طیبه فاطمی اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ارائه برنامه ها، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان غرفه ای در سالن نقش جهان دارد که در این غرفه هر روز برنامه های مختلفی اجرا می شود.
وی افزود: برنامه هایی از جمله چرخه دانایی، قصه خوانی به سبک کتاب باز توسط پرفورمنس ها و به وقت نوجوانی در این غرفه اجرا شده و همچنین برنامه "شهربیدار" با هدف تربیت کودکان و نوجوانان کتابدار، پژوهشگر، ناشر، نویسنده و تکنولوژیست و شهروندان مطلع و آگاه با شعار "دیشب که تو خواب بودی دنیا بیدار بود" و نشستی با موضوع "نحوه فرزند پروری و نقش مطالعه در تربیت اثربخش" برگزار می شود.
رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در تشریح دیگر برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در نمایشگاه کتاب اصفهان، گفت: دوستی با کتاب، کتابخوانی، کتاب سازی، معرفی باشگاه کتاب کتابخانه میرداماد و معرفی اسناد تاریخی و کتابخانه دیجیتال از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این غرفه است.
فاطمی افزود: تمام کتاب های انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با تخفیف 20 تا 30 درصد در این نمایشگاه به فروش می رسد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نیز در نظر دارد به زیباترین عکس شهروندی از نمایشگاه کتاب اصفهان جایزه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار