مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد:

نمایشگاه کتاب « حال خوش خواندن» افتتاح شد

ارائه۱۰ هزار جلد کتاب در نمایشگاه کتاب اهواز

اهواز (پانا) - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: در نمایشگاه کتاب« حال خوش خواندن» ۱۰ هزار جلد کتاب با ۴ هزار عنوان ارائه شده است.

کد مطلب: ۹۶۷۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه کتاب « حال خوش خواندن» افتتاح شد

منصور کوهی رستمی پیش از ظهر امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب « حال خوش خواندن» در کتابخانه مرکزی خوزستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: بیست و هفتمین دوره هفته کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را در خوزستان برنامه ریزی کردیم و امسال زودتر به پیشواز آن رفتیم و برنامه های خود را از ۱۸ تا ۳۰ آبان ماه اجرا می کنیم.

اوافزود: نمایشگاه کتاب « حال خوش خواندن» در ایام هفته کتاب در کتابخانه مرکزی خوزستان در اهواز افتتاح شده است که از امروز ۲۰ آبان ماه تا ۴ آذر پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

ارائه ۱۰ هزار جلد کتاب در نمایشگاه کتاب« حال خوش خواندن»، ۴ هزار عنوان کتاب برای علاقه مندان به کتاب

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تصریح کرد: در نمایشگاه کتاب« حال خوش خواندن» ۱۰ هزار جلد کتاب با ۴ هزار عنوان ارائه شده است.

کوهی رستمی گفت: تلاش کردیم در بحث کتاب همه سلایق مطالعاتی را تحت پوشش قرار دهیم و ادبیات ، رمان ، تاریخ، شعر و کتاب های آموزشی زبان انگلیسی و علمی از جمله موضوعات ارایه شده در این نمایشگاه کتاب هستند.

او ادامه داد: علاوه بر این کتاب های کودکان و نوجوانان به دلیل استقبال بیش از حد این رده سنی به صورت ویژه و انبوه در نمایشگاه کتاب اهواز ارائه شده اند‌.

برپایی همزمان ۶ نمایشگاه کتاب در شهرهای مختلف خوزستان به مناسبت هفته کتاب، برپایی ۱۳ نمایشگاه کتاب در ۷ ماهه نخست امسال در خوزستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان بیان کرد: در حال حاضر ۶ نمایشگاه کتاب دیگر همزمان با نمایشگاه کتاب « حال خوش خواندن» در کتابخانه مرکزی اهواز در سایر شهرهای استان در حال برگزاری است.

کوهی رستمی یادآور شد: در ۷ ماهه نخست امسال ۱۳ نمایشگاه کتاب در شهرهای مختلف خوزستان برگزار شده است.

او با بیان این که برگزاری نمایشگاه های کتاب در طول سال یکی از برنامه های جدی ما است، افزود: یکی از بحث هایی که در فضای کتاب و کتابخوانی وجود دارد تسهیل دسترسی مردم به کتاب است که از طریق ساخت و راه اندازی کتابخانه در مناطق مختلف میسر می شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب و ارائه تخفیف به علاقه مندان به کتاب، استقبال گرم خوزستانی ها از یار مهربان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت:
برنامه دیگری که برای تسهیل دسترسی مردم به کتاب درنظر می گیرند برگزاری نمایشگاه کتاب است که با توجه به گرانی کاغذ و افزایش قیمت کتاب ها بتواند در کنار ارائه کتاب های مفید ، خوب و ارزشمند، تخفیف های ویژه ای را به مردم بدهیم.

کوهی رستمی یاداور شد: تجربه ما نشان می دهد نمایشگاه های کتابی که در کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شده اند همیشه پر فروش و یا استقبال فراوان همراه بوده اند.

او اضافه کرد: این استقبال به دلیل موقعیت جغرافیایی کتابخانه مرکزی اهواز ‌و دسترسی ساده مردم به آن همواره مورد توجه بوده اند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با اشاره به هماهنگی با مدارس برای بازدید از نمایشگاه کتاب اهواز ، گفت: هماهنگی های لازم با مدارس برای بازدید دانش آموزان از نمایشگاه و خرید کتاب انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار