کشف بیش از154 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم از کشف 154 میلیارد و 377 میلیون ریال انواع کالای قاچاق طی 7 ماهه گذشته در قم خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از154 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم

سردار "عبدالرضا آقاخانی" در حاشیه بازدید از کشفیات اخیر اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، با بیان این که در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اولویت اول نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، اظهارداشت: با تلاش و عزم همگانی مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم و استفاده از توان نیروها در بخش های مختلف، بحمدالله در 7 ماهه گذشته کشفیات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا بسیار قابل توجه بوده است.
فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران در پلیس آگاهی استان قم طی 7 ماهه گذشته 250 پرونده در رابطه با قاچاق کالا و ارز تشکیل که نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش داشته و 266 نفر نیز دستگیر که 16درصد افزایش داشته است.
سردار آقاخانی اضافه کرد: در این رابطه 115 دستگاه انواع خودرو حامل کالای قاچاق توقیف که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 79 درصد افزایش را نشان می دهد.
فرمانده انتظامی استان قم کشفیات مذکور را 154 میلیارد و 377 میلیون ریال دانست و تصریح کرد: این رقم نسبت به سال قبل 55 درصد افزایش داشته است.
سردار آقاخانی در ادامه با اشاره به کشفیات 2 ماهه اخیر(مهر و آبان 98)، افزود: از 6 دستگاه کشنده 4 هزار طاقه پارچه، از یک دستگاه کشنده 6هزار کتری استیل و لوازم آشپزخانه، از یک دستگاه اتوبوس 3دستگاه ماشین ظرفشویی، 6 هزار و 690 قطعه لوازم جانبی گوشی تلفن همراه و 8 هزار بطری انواع نوشیدنی و از یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مخصوص حمل روغن سوخته 2 هزار و 825 ثوب کاپشن، 3 هزار و 143 بطری نوشیدنی و 2 هزار و 800 لیوان فرانسوی به ارزش 40 میلیارد ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه روند تشدید مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز در سال جاری ادامه خواهد داشت، اظهارداشت: اغلب کالاهای کشف شده از استان های جنوبی بارگیری و حمل می شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار