مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اعلام کرد:

شرکت ۳۹۵ هزار دانش آموز خوزستانی در ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از شرکت ۳۹۵ هزار دانش آموز سراسر استان خوزستان در ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۳۹۵ هزار دانش آموز خوزستانی در ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

کورش مودت صبح امروز در آیین افتتاحیه ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اظهار کرد: ساحت تربیت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین تاکیدات فراوانی بر لزوم ارتقای شاخص های سلامت و تندرستی از طریق ترویج فرهنگ ورزش دارد که برگزاری المپیادهای ورزشی در این سطح می تواند کمک شایانی به تحقق این هدف کند.

او با بیان اینکه تربیت دانش آموزانی تندرست و سالم اولویت مجموعه تعلیم و تربیت استان است، خاطرنشان کرد: سرزمین ایران همواره شاهد حضور پهلوانان و قهرمانان بزرگی بوده است. بر همین اساس می بایست اقدامات لازم در خصوص ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در بین دانش آموزان انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به پوشش ۳۹۵ هزار دانش آموز خوزستانی در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، خاطرنشان کرد: این دانش آموزان در قالب رشته های والیبال، بسکتبال، هندبال، طناب زنی، تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون، دو و میدانی و بازی های بومی و محلی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مودت اضافه کرد: این رقابت های دانش آموزی از نیمه دوم آبان ماه آغاز می شود و تا نیمه دوم اسفندماه ادامه خواهد داشت. در جریان این رقابت های ورزشی دانش آموزان با انواع رشته های ورزشی آموزشگاهی آشنا می شوند و در محیطی شاد و صمیمی با دیگر همسالان خود به فعالیت های ورزشی می پردازند.

او در پایان یادآور شد: شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان، ارتقای شاخص های تندرستی و سالمت در مدارس و در بین دانش آموزان ، ترویج فرهنگ تندرستی و سالمت در دانش آموزان، افزایش مشارکت دانش آموزان در فعالیت های جمعی و گروهی و ایجاد فضای نشاط و شادی در مدارس بخشی از اهداف این المیپاد های ورزشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار