گشایش نمایشگاه کتاب یار مهربان در کاشان

کاشان (پانا) - کارشناس مسوول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: نوشتن و خواندن کتاب خوب موجب رشد و بالندگی یک جامعه شود بنابراین باید مطالعه کتاب خوب، از دوران مدرسه فرهنگ سازی شود.

کد مطلب: ۹۶۷۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
گشایش نمایشگاه کتاب یار مهربان در  کاشان

محمد رضا معصومی در آیین گشایش نمایشگاه کتاب یار مهربان در کانون الزهرا این شهر اظهار کرد: کتاب خوب نیز شاخصه‌هایی دارد و دانش آموزان ما باید یاد بگیرند که آثار خوب را شناسایی کنند.
وی افزود: کتاب و تالیفات خوب، ذهن ما را به سمت حقیقت جهت می دهد و اطلاعات و آگاهی که از کتاب به دست می آید، و به همین علت، مطالعه باید به عنوان یک نیاز اساسی مطرح شود.
وی تصریح کرد: اگر کتابخوانی، به عنوان یک نیاز و احساس دایمی و روزانه در جامعه رایج و مطرح شود، همه افراد جامعه به خواندن و مطالعه ترغیب شده و فرهنگ مطالعه رواج پیدا می کند.
وی تاکید کرد: کتاب، محصول یک فکر و اندیشه و مجموعه‌ای از یافته‌های صاحبان اندیشه است و ما باید از محصول فکر همه افراد استفاده کنیم که با کتابها در اختیار ما قرار می گیرد.
کارشناس مسوول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: نمایشگاه یار مهربان با سه هزار جلد کتاب
و 400 عنوان در کانون الزهرا برپا شده و با تخفیف 40 درصد در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
معصومی افزود: نواختن زنگ دانایی و آغاز فعالیت جام باشگاههای کتابخوانی از دیگر برنامه های آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب در مدرسه های شهرستان کاشان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار