ایران میزبان مسابقات فوتبال مدارس آسیا در سال 2021

بابویی: امسال ۷۲۰ دانش‌آموز در رقابت‌های ورزشی تابستان استعدادیابی و به فدراسیون‌های کشور معرفی شده‌اند

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزان خبر داد که میزبانی مسابقات فوتبال مدارس آسیا در سال 2021 به ایران واگذار شده است.

کد مطلب: ۹۶۷۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ایران میزبان مسابقات فوتبال مدارس آسیا در سال 2021

حسین بابویی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا با اعلام این خبر گفت: «خوشبختانه با رایزنی‌هایی که انجام شد، میزبانی مسابقات فوتبال مدارس آسیا در سال 2021 به ایران واگذار شد. تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی کشورمان در یک سری مسابقات از مدرسه تا سطح ملی انتخاب خواهند شد تا در این مسابقات حاضر شوند. این مسابقات در تهران برگزار خواهد شد و امیدوارم تیم ملی کشورمان مقام مناسبی را کسب کند.»

او به استعدادهای ورزشی شناسایی شده در جریان مسابقات تابستانی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: «یکی از کارهایی که دو سال است در حوزه دانش‌آموزی انجام می‌دهیم این است که مسابقاتی که در دل مدارس برگزار می‌شود با تشکیل تیم‌ها تا سطح ملی ادامه پیدا می‌کند، استعدادهای این مسابقات را شناسایی و به فدراسیون‌های کشور معرفی می‌کنیم. امسال 720 دانش‌آموز استعدادیابی‌شده را از محل برگزاری 14 رشته ورزشی، شناسایی و به تفکیک رشته‌ها و مقاطع تحصیلی در نامه‌ای به فدراسیون‌های ملی معرفی کرده‌ایم که این دانش‌آموزان نخبه‌های ورزشی هستند و از اقصی نقاط کشور شناسایی شده‌اند.»

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزان گفت: «چند فدارسیون پاسخ نامه‌ها را داده‌اند و اعلام آمادگی کرده‌اند تا دانش‌آموزان را جذب کنند و منتظر هستیم تا فدراسیون‌های دیگر هم اعلام آمادگی کنند و این دانش‌آموزان ورزشکار رها نشوند و در چرخه کار ملی هم قرار بگیرند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار