رییس هیات جانبازان و معلولان استان تهران:ورزشکارشدن معلولین باعث ایجاد روحیه خود باوری در آنان می شود

شهرری(پانا) ـ رییس هیات جانبازان و معلولان استان تهران در حاشیه مراسم تجدید میثاق ورزشکاران جانباز و معلولان با آرمان‌های امام خمینی(ره)گفت: نابسامانی محیط‌ و تجهیزات ورزشی یکی از بزرگترین مشکل ورزش جانبازان و معلولان است.

کد مطلب: ۹۶۷۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
رییس هیات جانبازان و معلولان استان تهران:ورزشکارشدن معلولین باعث ایجاد روحیه خود باوری در آنان می شود

سید مجید طباطبائیان رییس هیات جانبازان و معلولان استان تهران در حاشیه مراسم تجدید میثاق ورزشکاران جانباز و معلولان با آرمان‌های امام خمینی(ره)اظهار داشت: براساس دستورالعمل هیات دولت باید تمامی مراکز ورزشی از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری زمینه حضور ورزشکاران معلول و جانباز فراهم شود.

او در ادامه با بیان اینکه هیات ورزش جانبازان و معلولان استان تهران فقط یک آکادمی دارد، گفت: این آکادمی از چهارده سال گذشته تخریب شده و هنوز کار بازسازی آن تمام نشده و شهرداری‌ها و هیئت‌های ورزشی باید تاسیسات و تجهیزات ورزش معلولان و جانبازان را فراهم کنند.

طباطبائیان افزود: شهرداری تهران چهار طرح ورزشی را برای استعدادیابی و توسعه ورزش جانبازان در دست کار دارد که هم اکنون فقط مجموعه ورزشی قمربنی هاشم(ع) آمده بهره برداری است.

او با اشاره به اینکه هیات ورزش جانبازان و معلولان استان تهران چهار و پانصد ورزشکار زن و مرد را در بیست وسه رشته ورزشی تحت پوشش خود دارد،بیان داشت: درخشش ورزشکاران این استان در مسابقات پارالمپیک و پارا آسیایی به حدی بود که تهران به عنوان یکی از مدال آورترین استان‌های کشور معرفی شد.

رییس هیات جانبازان و معلولان استان تهران ادامه داد: خوشبختانه امروز در سراسر کشور ایستگاه‌های ورزشی خوبی برای معلولان و جانبازان ایجاد شده است تا با استفاده از آن بتوانند استعدادیابی شوند و در کلاس‌های تخصصی زیر نظر مربیان فدراسیون‌های تمرین کنند.

طباطبائیان با بیان اینکه ورزشکار شدن یک معلول باعث ایجاد روحیه خود باوری، نشاط، انگیزه، حس امید به زندگی و دوری از انزوا و گوشه گیری می شود عنوان کرد: تمامی سازمان‌های و نهادهای دولتی و خصوص باید به مسئولیت اجتماعی خود در قبال این قشر خاص جامه عمل بپوشانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار