دستگیری ۲۰۴ سارق، توزیع کننده موادمخدر و معتاد متجاهر

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح خیبر ۱۱در شهرستان شهریار و دستگیری ۲۰۴ سارق، توزیع کننده موادمخدر و معتاد متجاهر خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۲۰۴ سارق، توزیع کننده موادمخدر و معتاد متجاهر

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی گفت: طرح خیبر ۱۱ با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و برخورد با متخلفان و عرضه‌کنندگان مواد مخدر طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان شهریار اجرا شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در اجرای این طرح ۶۴ توزیع کننده مواد مخدر به همراه ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح یک میلیارد و ۶۰ میلیون ریال وجه نقد کشف شد،گفت: در این راستا ۳۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف شد.

خانچرلی افزود: در اجرای این طرح ۱۸ سارق دستگیر شدند که به ۶۹ فقره انواع سرقت در شهرستان شهریار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با اجرای این طرح ۱۲۰ معتاد تابلو و خطرناک جمع آوری و به کمپ های مجاز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

وی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این گونه طرح‌ها گفت: اجرای چنین اقداماتی همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی هر هفته در یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران اجرا خواهد شد، از شهروندان خواست که هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند و هرگونه انتقاد، پیشنهادات و یا تقدیر از عملکرد پلیس را از طریق سامانه ۱۹۷ اعلام دارند.

کشف کالاهای قاچاق ۴۱ میلیاردی در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه از کشف کالاهای قاچاق ۴۱ میلیاردی در شهرستان رباط کریم خبر داد.

خانچرلی افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در محورهای شهرستان رباط کریم به سه دستگاه خودرو باری مشکوک شدند و جهت بررسی دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودروها و در بازرسی از قسمت بار آن‌ها، ۳۹۲ کارتن ترازو، ۲۳۵۰ عدد گوشی موبایل، ۳۰۰۰ عدد نخ دوک، ۱۲۰ هزار عدد قفل نارنجکی، ۲۰۰ هزار عدد واشر منگنه برنجی و۲۴۰ هزار عدد سربند قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۴۱ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این رابطه سه دستگاه خودرو توقیف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار