باید الگوی تربیتی ویژه انقلاب اسلامی در مدارس جاری و ساری شود

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: باید الگوی تربیتی ویژه انقلاب اسلامی در مدارس جاری و ساری شود و کلید واژه این تربیت، اخلاق است.

کد مطلب: ۹۶۷۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
باید الگوی تربیتی ویژه انقلاب اسلامی در مدارس جاری و ساری شود

گردهمایی دو روزه معاونین پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان صبح امروز در محل باشگاه فرهنگیان ارومیه برگزار شد.

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه با بیان اینکه شهدا بهترین الگوی مسیر زندگی هستند؛ اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا در مدارس استان همواره مورد تاکید است.

وی خاطر نشان کرد: از معاونین و مربیان پرورشی انتظار داریم در حوزه الگودهی به دانش آموزان از آموزه های شهدای عزیز غافل نشوند.

محمدی با اذعان به اینکه تربیت یعنی لذت بردن از زندگی و نعمات الهی؛ گفت: هدف نهایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رساندن دانش آموزان به مراتبی از حیات طیبه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: ۲۲آبان، پیش اجلاسیه سراسری نماز در مدارس استان برگزار می شود که باید با کیفیت تحقق یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: قرآن، مسجد و عترت نقش محوری در موضوع تربیت دارند که نباید از آنها غافل شویم.

وی افزود: فضای مجازی با دسترسی آسان و محتوای گوناگون یک چالش تربیتی است و الگودهی مناسب برای استفاده مفید از این فضا ضروریست.

محمدی گفت: مربیان تربیتی باید برای کنترل و هدایت صحیح موضوعات تفرقه افکن فضای مجازی برنامه داشته باشند.

وی بیان کرد: در آستانه انتخابات، ضمن تاکید بر مشارکت آموزش و پرورش در برگزاری باشکوه و تشویق دانش آموزان برای حضور پرشور، باید از سیاسی کاری در فضای مدارس جلوگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار