مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: حجاب و عفاف نماد و پرچم زن و دخترمسلمان است

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با بیان اینکه حجاب تحقیر نیست، بلکه سرافرازی است، گفت: امروز برخی تلاش می‌کنند که بدحجابی به عنوان مدرنیزه، سرمایه اجتماعی و شخصیت تلقی شود حال آنکه فاخرترین و زیباترین حالت برای زنان وقار و حجاب است.

کد مطلب: ۹۶۷۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: حجاب و عفاف نماد و پرچم زن و دخترمسلمان است

محمد علی واقعی صبح امروز در همایش دختران آفتاب، که در سالن همایش های آموزش و پرورش (قلم چی)خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمنی که در مقابل اراده پولادین و ایمان استوار ملت ایران مستأصل شده است، با توسل به توطئه ها و ابزارهای فرهنگی سعی در مسخ فرهنگی جوانان به ویژه دختران دارد.

او با بیان این که ترویج فرهنگ مبتذل غربی و رواج بی بند و باری در جامعه به وسیله بوق های تبلیغاتی را شیوه ی رایج استکبار در جنگ نرم دانست و تصریح کرد: جامعه بصیر، جوان آگاه و معلمین هوشیار ایذان اسلامی به ویژه فرهنگیان مومن، پرتلاش و سخت کوش خراسان جنوبی اجازه نمی دهند که دشمن با این توطئه ها راه به جایی ببرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به تجلیل از قریب 60 دختر و بانوی برتر در زمینه حجاب و عفاف در این همایش، افزود: لازمه منتَظَر بودن رعایت عفاف، حجاب، پاکدامنی و برخورداری از بصیرت اسلامی و انقلابی است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به برخی شبهات مطرح شده از سوی بدخواهان و دشمنان در مسئله حجاب و عفاف، ابراز داشت: موضوع حجاب و عفاف و ترویج و فرهنگسازی آن تکلیفی است که در درجه اول و بر اساس رسالت شغلی، بر عهده متولیان امر تعلیم و تربیت است.

واقعی، با بیان این که بانوان معلم و دانش آموزان دختر خراسان جنوبی باید با حجاب خود الگویی مناسب برای سایر بانوان استان باشند، یاد آور شد: حجاب دانش آموزان استان خوب است و بانوان معلم نیز وقار مناسب خود را حفظ می‌کنند، اما در مدارس خراسان جنوبی، تنها پوشش چادر کافی نیست، سطح انتظاری که از حجاب این مدارس می‌رود، سطح انتظار از خانمی است که می‌خواهد الگویی برای جهان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار