معاون وزیر کار خبر داد:

۳۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه و بلاعوض به زلزله‌زدگان اختصاص می‌یابد

تهران (پانا) - نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مناطق زلزله زده غرب کشور از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه و ۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به هموطنان زلزله زده خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
۳۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه و بلاعوض به زلزله‌زدگان اختصاص می‌یابد

به گزارش مهر، میرهادی قره‌سید رومیانی گفت: برای کمک به هموطنان آسیب دیده از زلزله استان آذربایجان شرقی مقرر شد با تامین اعتبار از سوی بانک رفاه مبلغ ۲۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه (سقف فردی یکصد میلیون ریال) و همچنین۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به هموطنان آسیب دیده از زلزله در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی تخصیص داده شود.

وی افزود: امهال در پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی هموطنان آسیب دیده از زلزله به مدت یکسال در صورت تقاضای آنها و همچنین تخصیص شماره حساب برای جمع آوری کمک‌های نقدی همکاران بانک به هموطنان زلزله زده از دیگر موارد ابلاغ شده است.

وی در خصوص خسارات وارد شده به واحدهای کارگری منطقه گفت: از مناطق زلزله‌زده بازدید شد و بر این اساس در این مناطق واحد کارگری وجود نداشته است.

رومیانی با بیان اینکه بیمه بیکاری برای آسیب‌دیدگان زلزله آذربایجان شرقی برقرار می‌شود گفت: فعلا آمار دقیقی از میزان خسارت به شغل افراد وجود ندارد و باید منتظر ماند تا بررسی بیشتری صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار