برای اکران «یک کامیون غروب» موهایمان سفید شد

تهران (پانا) - مراسم افتتاحیه «یک کامیون غروب» در حالی برگزار شد که عوامل این فیلم عنوان کردند زمان زیادی از ساخت آن گذشته است.

کد مطلب: ۹۶۷۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برای اکران «یک کامیون غروب» موهایمان سفید شد

به گزارش روابط عمومی فیلم، مراسم افتتاحیه فیلم «یک کامیون غروب» به کارگردانی ابوالفضل صفاری شامگاه شنبه ۱۸ آبان ماه در موزه سینما برگزار شد.

پس از امضای پوستر این فیلم توسط هنرمندان، ابوالفضل صفاری روی صحنه آمد و گفت: این فیلم حاصل زحمات دوستان خوب من است که البته برخی از آنها این روزها مشغول کار در سینمای تجاری هستند، گویا تنور این نوع سینما داغ شده و همه درگیر آن هستند و پول خوبی هم دارد البته ما بخیل نیستیم.

وی عنوان کرد: خدارا شکر چراغی به نام «هنر و تجربه» روشن است. می دانم دست‌اندرکاران آن با دل و جان کار را می کنند اما باتوجه به شرایطی که پیش آمده است، فکر می کنم طولی نمی‌کشد که سینمای هنری و مستقل از بین رفته و به سراغ سینمای خالتور برویم.

صفاری اظهار کرد: واقعیت این است که شما با تماشای «یک کامیون غروب» یک اپرا می بینید که برای دل من است. واقعا دیگر حرفی ندارم.

در ادامه روشنک گرامی از بازیگران این اثر پشت تریبون قرار گرفت و بیان کرد: امیدوارم فیلم را ببینید و دوست داشته باشید، خوشحالم «یک کامیون غروب» را اولین بار با شما می‌بینم البته امیدوارم آقای صفاری نیز ناامید نباشند و همچنان برایمان صحبت کنند.

در ادامه علی مردانه مدیر برنامه‌ریزی اظهار کرد: وقتی فیلم ساخته شد، موهایم مشکی بود اما این اثر بعد از گذشت چند سال به نمایش درمی‌آید. با این وجود به نظرم اکرانش اتفاق خوبی است.

سپس محمدصادق یزدانی از دیگر بازیگران «یک کامیون غروب» عنوان کرد: خوشحالم که فیلم اکران شد. زمانی که در این فیلم حضور داشتم حس خوبی داشتم و همه این حس خوب را به ابوالفضل صفاری تقدیم می کنم.

سپس ابوالفضل صفاری عنوان کرد: امشب در اینجا مهمانانی از سفارت آلمان و فرانسه نیز حضور دارند که به آنها خیر مقدم می گویم.

در ادامه این فیلم برای حضار به نمایش درآمد.

یک کامیون غروب، داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که در محل زندگی خود که شبیه کاروانسرا است، پذیرای گردشگران هستند اما با ورود یک گروه موسیقی زیرزمینی به آنجا که یک زن ناشناس هم همراه آن‌ها است، درگیر ماجراهایی می‌شوند.

پژمان بازغی، نادر فلاح، روشنک گرامی، سامان صفاری، خسرو بامداد، منظر لشگری پور، مسعود مهرگان، محمد صادق یزدانی، سید ضیا مدیر طاهری، مرتضی نسیم سبحان، محمد جباری، مهراد مهرکیش، میترا شیرکوند، امیررضا وزیری، محمد رضا اسکندری و مرحوم حسن رشید قامت در این فیلم حضور دارند.

عوامل «یک کامیون غروب» عبارتند از:

کارگردان و تهیه‌کننده: ابوالفضل صفاری، نویسندگان فیلمنامه: سجاد افشاریان، ابوالفضل صفاری، مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، تدوین: ابراهیم سعیدی، صدابردار: نظام‌الدین کیایی، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، طراح چهره‌ پردازی: علی‌رضا جوادی، مدیر تولید: حسین بشگرد، مدیر تدارکات: آرش نجفی، طراح صحنه: ابوالفضل سلیمی، البرز ملک پور، دستیار یک و مدیر برنامه‌ریزی: علی مردانه، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: علی طهرانی، دستیار کارگردان: بهزاد آزادی، منشی صحنه: گل کوشان، دستیار یک فیلم‌بردار: مرتضی خان‌محمدی، گروه موسیقی: پیتر پیر حسینلو، یزدان یار، دامون یعقوبی، سینا یعقوبی، پگاه طاهری، دستیار تهیه‌کننده: اشکان صفاری، عکاس حمید جانی‌پور، سرمایه‌گذاران: رحمت الله اسدی، نوریک کشیشیان، سید امیر ناصرالدین طباطبایی، روابط عمومی: مرتضی رنجبران.

عکس مراسم از مهرناز کشاورز و رومینا پرتو است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار