الحوثی: در صورت ادامه جنگ، عربستان با خطراتی بزرگ مواجه خواهد شد

رهبر انصارالله یمن به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) به سخنرانی پرداخت.

کد مطلب: ۹۶۷۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
الحوثی: در صورت ادامه جنگ، عربستان با خطراتی بزرگ مواجه خواهد شد

به گزارش ایسنا از شبکه خبری المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در ابتدای سخنرانی خود به شرکت کنندگان در مراسم، ولادت پیامبر اکرم(ص) را تبریک گفت.

وی تأکید کرد: مردم ما هر سال در صدر مردمی هستند که میلاد پیامبر اکرم(ص) را جشن می‌گیرند و اهمیت این مناسبت و این فرصت بزرگ را درک می‌کنند.

عبدالملک الحوثی گفت: کسانی که برای جنگ و محاصره تلاش می‌کنند و می‌خواهند سر ما را در مقابل خود خم کنند باید به آن‌ها گفت که محال است ما در مقابلشان سر خم کنیم. عاقبت این افراد نابودی و خسران است.

وی گفت: ما دستانمان را به سوی صلح و برادری دراز می‌کنیم و کسانی که با ما دشمنی کنند خود به خاطر انتخاب گزینه اشتباه و تصمیم ظالمانه مسئولیت را برعهده دارند. ادامه تجاوز به این معناست که ما باید به ارتقای توانایی‌های نظامی خود و انجام کوبنده‌ترین حملات ادامه دهیم و این حق مشروع ماست. من از نظام سعودی می‌خواهم جنگ و محاصره را متوقف کند وگرنه با خطرات بزرگی مواجه خواهد بود و پیامدهای آن نیز بزرگ خواهد بود.

الحوثی گفت: موضع ما در دشمنی با اسرائیل به عنوان یک رژیم غاصب یک موضع اصولی برپایه ارزش‌های انسانی، اخلاقی و تعهدات دینی است.

وی گفت: من از مردم عزیزمان می‌خواهم همچنان در مسیر آزادی و استقلال و حفظ وحدت و صلح اجتماعی و کمک به مستمندان گام بردارند. از آغاز تجاوز ائتلاف عربستان، بیش از ۱۲۰ بشکه نفت در مناطقی که از سوی متجاوزان اشغال شده به سرقت رفته است.

الحوثی تأکید کرد: مردم ما در موضع حق و دارای مسئله‌ای عادلانه هستند. عاقبت پایداری و ثبات پیروزی است که خداوند وعده داده است. پایداری مردم ما در طول این همه سال پیروزی از جانب خدا و بشارتی به عاقبت نیک است.

الحوثی تأکید کرد: خرسندی آمریکا و اسرائیل از رخدادهای عراق و لبنان نشان دهنده موضع آن‌هاست. من از مردم امت اسلام می‌خواهم برای رفع مشکلاتشان با احتیاط برخورد کنند تا مبادا زمینه برای بهره‌برداری دشمنان فراهم شود همانطور که در عراق و لبنان این مسئله رخ داده است.

وی گفت: من به تقویت استقلال حقیقی در سطوح فرهنگی، فکری، اقتصادی و سیاسی دعوت می‌کنم. مستکبرین تمامی توانایی و امکاناتشان را برای تقویت سیطره بر مردم به کار می‌گیرند و بر گمراهی و از بین بردن ارزش‌ها و اخلاق تکیه می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار