اعلام برنامه های سفر هیات دولت دراشکذر

یزد(پانا)- فرماندار اشکذر: مشاور رئیس جمهور و وزاری جهاد کشاورزی ،نفت ، بهداشت ، صنعت ، معدن وتجارت برای افتتاح چند پروژه به این شهرستان سفر می کنند.

کد مطلب: ۹۶۷۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه های سفر هیات دولت دراشکذر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه هماهنگی ستاد استقبال از ریاست جمهور جناب آقای دکتر حسن روحانی و هیئت دولت تدبیر و امید به ریاست "هادی هادی نسب" فرماندار اشکذر برگزار شد.

فرماندار اشکذر با بیان اینکه برنامه ریزی برای استقبال هر چه باشکوه تر مردم مناطق مختلف شهرستان از ریاست جمهور انجام شده ، گفت: حضور مردم در مراسم استقبال از دومین مقام عالی کشور، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد و حضور باشکوه مردم می تواند پاسخی محکم به دشمنان نظام اسلامی باشد.

هادی هادی نسب افزود: ساعت 8 صبح روز یک شنبه 19 آبان در میدان نماز(مسجدالرضا) سرویس ایاب و ذهاب از مرکز شهرستان به میدان امیرچقماق در نظر گرفته شده است که شهروندان می توانند جهت سهولت در رفت و آمد استفاده نمایند.

فرماندار اشکذر به حضور وزرا و نمایندگان ریاست محترم جمهور در شهرستان اشکذر اشاره و اظهار داشت: "حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی"مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در شورای اداری شهرستان اشکذر حضور خواهد یافت و مسائل و مشکلات حوزه های مختلف را به استحضار ریاست جمهور خواهد رساند.

وی ادامه داد: حضور زنگنه وزیر نفت جهت بهره برداری از پروژه گاز رسانی به شهرک صنعتی فولاد، نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جهت افتتاح مرکز درمانی شبانه و روزی صدرآباد رستاق، رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت افتتاح دو طرح صنعتی در شهرستان و حجتی وزیر جهاد کشاورزی از جمله برنامه های دیگر هیئت دولت تدبیر و امید در شهرستان اشکذر است.

فرماندار اشکذر خاطر نشان کرد :در جلسات با حضور روسای ادارات شهرستانی بر پیگیری مسائل کلان و مهم شهرستان از وزرا و نماینده ویژه رئیس جمهور که در شهرستان اشکذر حضور می یابند، تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار