بازدید دو ساعته رییس دفتر رییس جمهور از پارک علم و فناوری استان یزد

یزد(پانا) -رئیس دفتر رئیس جمهور در بازدید از پارک علم و فناوری استان یزد که بیش از دو ساعت به طول انجامید در فضایی صمیمی و دوستانه با جوانان نوآور استان یزد و اعضای شرکت های دانش بنیان دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۹۶۷۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید دو ساعته رییس دفتر رییس جمهور از پارک علم و فناوری استان یزد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، دکتر محمود واعظی روز شنبه در جریان بازدید از بخش های مختلف پارک علم و فناوری استان یزد در گفت و گوی رو در رو و صمیمی با جوانان ضمن آگاهی از طرح ها و ایده های نوآورانه آنان، از خلاقیت ، نوآوری و ایده های جوانان ابراز خرسندی کرد.
در این بازدید اعضا و سرپرست شرکت های دانش بنیان استان یزد ضمن ارائه گزارشی از مهم ترین طرح ها و ایده های در حال اجرا در حوزه های مختلف صنعتی، پزشکی، علمی، کشاورزی، محیط زیست و شهرسازی درخواست ها و مطالبات خود را برای حمایت بیشتر مسوولین استانی به منظور تسریع در روند تکمیل طرح های خود، با رییس دفتر رییس جمهور در میان گذاشتند.
دکتر واعظی نیز درجریان گفت و گو با جوانان بلافاصله مدیران مربوطه را مخاطب قرار داده و دستورات لازم را برای حمایت همه جانبه قانونی و تسهیل در زمینه برقراری ارتباط طرح ها و ایده های جوانان با بخش صنعتی استان و تجاری سازی طرح ها و پروژه ها ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار