سالن آمفی تئاتر و اردوگاه دانش آموزی نیازهای دانش آموزان منطقه زارچ

زارچ (پانا) - رئیس آموزش و پرورش منطقه زارچ با توجه به سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان یزد گفت:سالن آمفی تئاتر و اردوگاه دانش آموزی از نیازهای دانش آموزان منطقه زارچ می باشد.

کد مطلب: ۹۶۷۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
سالن آمفی تئاتر و اردوگاه دانش آموزی نیازهای دانش آموزان منطقه زارچ

"حسین صفری" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا گفت: آموزش و پرورش منطقه زارچ با 35 آموزشگاه و بیش از 5هزار دانش آموز تاکنون از سالن آمفی تئاتر محروم مانده است.

وی افزود: سالن آمفی تئاتر نه در آموزش و پرورش بلکه برای بخش زارچ که قریب 20 هزار نفر جمعیت دارد تاکنون ساخته نشده است و هلال احمر این منطقه سالنی در این راستا چندین سال است در نظر گرفته که نیمه کاره مانده و نیاز به اعتبار دارد.

رئیس آموزش و پرورش زارچ یکی دیگر از نیازهای دانش آموزان را اردوگاه دانش آموزی عنوان کرد و گفت: در این راستا مدرسه ای در روستای چرخاب این منطقه جهت اردوگاه کویر نوردی در نظر گرفته شده است که نیازمند اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال می باشد.

صفری خاطر نشان کرد: در صورت راه اندازی این اردوگاه علاوه بر دانش آموزان این منطقه ، می توانند سایر دانش آموزان شهرستان های استان و حتی سایر استان ها استفاده کنند.

وی در پایان ساخت کانون فرهنگی و تربیتی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از اولویت های بعدی این منطقه دانست که می تواند برای دانش آموزان و کودکان اثر بخش باشد.

گفتنی است بخش زارچ در توابع شهرستان یزد و در 10 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار