تقویت نظارت در مراکز و مدارس آموزشی و پرورشی غیردولتی ضروری است

ارومیه (پانا) - ​​​​​​​مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: کیفی تر شدن آموزشهای ارائه شده در مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی با تقویت حوزه نظارت تسریع می شود.

کد مطلب: ۹۶۷۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تقویت نظارت در مراکز و مدارس آموزشی و پرورشی غیردولتی ضروری است

ابراهیم محمدی روز شنبه در جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی استان که با حضور اعضای شورا در دفتر مدیرکل این نهاد برگزار شد، افزود: معرفی مدارس موفق در راستای تشویق آنان نیز در برنامه ها گنجانده می شود تا راهکارهای موجود و شیوه های به کار گرفته شده در راستای تحقق اهداف آموزشی به سایرین نیز معرفی شود.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و نیز جذب بازماندگان از تحصیل استان از برنامه هایی که در این زمینه باشد حمایت می شود.

وی بیان کرد: شورای نظارت وظایف مشخصی دارد باید یکسری برنامه های خاص خود را داشته باشد.

در این جلسه بیش از ۳۰ موضوع قابل بررسی در قالب مراکز آموزشی غیر دولتی ، مدارس غیر دولتی ، مراکز پیش دبستانی ، مدارس آموزش از راه دور ارائه شد.

راه اندازی مدارس در نواحی و مناطق تابعه استان، جابجایی و انتقال مکانی مدرسه و جابجایی در نواحی و مناطق تابعه استان، درخواست مجوز برای ایجاد رشته های جدید در هنرستان از موضوعات بررسی شده در این جلسه بود.

در خواست موسسان در خصوص توقف مدارس، صدور مجوز تاسیس مدرسه غیر دولتی به تعداد ۱۰ مورد، رسیدگی به تخلفات مدارس غیر دولتی، درخواست تغییر مجوز مدارس به مقاطع دیگر و بررسی درخواست راه اندازی آموزشگاه علمی آزاد و زبان خارجی در نواحی و مناطق تابعه استان به تعداد ۱۹ مورد نیز در این جلسه بررسی شد.

در خواست توقف مراکز به تعداد ۱۱ مورد، جابجایی مراکز آموزشی غیر دولتی به تعداد ۶ مورد و ۳۰ مورد و تمدید مجوز مراکز آموزشی غیر دولتی از جمله موارد مطرح در جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار