معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد؛

آیین افتتاحیه اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور به میزبانی شهرستان دشتستان برگزار شد

دشتستان،بوشهر(پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بر اساس سند تحول بنیادین دانش آموزان باید با هویت ملی – اسلامی خود بیش از پیش آشنا شوند.

کد مطلب: ۹۶۷۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور به میزبانی شهرستان دشتستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، سیروس فتحی در آیین اعزام دانش آموزان دختر مدارس متوسطه 2 دشتستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، در محل مصلای نماز جمعه برازجان اظهار داشت: در راستای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ شهادت و ایثار و بر اساس برنامه های سند تحول بنیادین مبنی بر آشنایی دانش آموزان با هویت ایرانی - اسلامی اردوی راهیان نور امسال نیز همچون سال های گذشته برگزار می شود.

وی گفت: از تاریخ 18 آبان ماه امسال تا 20 آذرماه حدود 4 هزار دانش آموز دختر از سراسر استان به مناطق عملیاتی جنوب و جبهه های جنگ اعزام می شوند که اولین گروه آنان امروز به میزبانی دشتستان اعزام می گردد.

فتحی افزود: همچنین در بهمن ماه امسال نیز حدود 4 هزار دانش آموز پسر مدارس متوسطه استان در قالب اردوی راهیان نور برای بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس و یادمان های شهدا اعزام می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل گفت: پاسداشت رشادت های شهدا و رزمندگان و آموزش سیره عملی زندگی آنان به نسل نوجوان و دانش آموزان برای آشنایی هرچه بیشتر با فرهنگ شهادت و ایثار از اهداف اردوی راهیان نور است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز در این آیین اظهار کرد: هدف از برگزاری اردوی راهیان نور آشنایی فرزندانمان با راه و سیره یک زندگی هدفمند با الگو برداری از روش های درست است.

سیدحسن لواسانی فرد گفت: امروز در اولین اعزام دانش آموزی استان به میزبانی دشتستان 440 دانش آموز از مدارس متوسطه 2 دشتستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان خطاب به دانش آموزان تاکید داشت: نگاه اول شما دانش آموزان در این سفر درک رشادت های سربازان وطن در برابر دشمنان میهن عزیزمان باشد.

لواسانی فرد افزود: پاسداشت خون شهدا و تکریم دلاورمردیهای همه رزمندگان وطن از اهداف و نگاه بعدی شما در طول این سفر معنوی باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروزه به حرمت خون شهدا و جان فشانی همه سربازان وطن کشورمان از امن ترین کشورهای خاورمیانه است.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: تفکر ایران اسلامی تفکر غالب منطقه است و امروزه امنیت کشورمان نتیجه همین تفکر در کنار رشادت های همه سربازان، فرزندان و جوانان آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار