محمدصیدلو:درآمدهای فضاها و اماکن ورزشی باید صرف نگهداری همان فضاها و فعالیت های ورزشی قرار گیرد

تهران (پانا) - نشست شورای نظارت بر اماکن ورزشی استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ذیحساب اداره کل، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منابع، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دیگر اعضاء در سالن شماره یک اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۷۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو:درآمدهای فضاها و اماکن ورزشی باید صرف نگهداری همان فضاها و فعالیت های ورزشی قرار گیرد

در این نشست محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی اظهار داشت: درآمدهای اختصاصی تربیت بدنی حاصله از فضاها و اماکن ورزشی باید صرف نگهداری همان فضاها و فعالیتهای ورزشی شود.

او در ادامه با اشاره به سه بخشنامه مهم وزارتی با عناوین عدم اجاره حجمی سالنها و فضاهای ورزشی، ممنوعیت استفاده غیرورزشی از فضاهای ورزشی و اینکه درآمدهای فضاها و اماکن ورزشی باید صرف نگهداری همان فضاها و فعالیت های ورزشی قرار گیرد گفت: می‌بایست کانون‌های حرکات اصلاحی مناطق فعال شود و غربالگری ناهنجاری‌های ساختار قامتی نظیر، کف پای صاف، کف پای گود، زانوی عقب رفته، زانوی پرانتزی، زانوی ضربدری، اسکولیوزیس، کیفوزها ، لوردوزها و ... در مدارس شناسایی و به کانون‌ها معرفی شوند.

صیدلو بیان داشت: مربی‌های متخصص کانون‌ها به این دانش‌آموزان تمرینات لازم را ارائه نمایند تا بتوانیم در سنین موثر برای کاهش این ناهنجاری‌ها اقدام مفیدی داشته باشیم، لذا باید جهت تجهیز و راه‌اندازی این کانون‌ها گام جدی و موثری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار