برگزاری جلسه هم اندیشی مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی دانش آموزان

اردبیل (پانا) – جلسه هم اندیشی مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی دانش آموزان در محل مرکز مشاوره و روانشناختی دانش آموزان اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۷۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هم اندیشی مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی دانش آموزان

در این جلسه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل طی سخنانی با بیان اینکه هدف از این هم اندیشی ایجاد وحدت رویه و انسجام بخشی در ارایه خدمات مشاوره می باشد، بر ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها، حضور پررنگ مدیران مدارس در برنامه ریزی درسی و مشاوره تحصیلی دانش آموزان و نقش بی بدیل والدین و مربیان مدرسه به ویژه مشاوران مدارس در موفقیت آینده سازان میهن اسلامی تاکید کرد.

سید غلامحسن خلیلی موسوی ادامه داد: امروز یکی از نیازهای اصلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی مطالعاتی، مدیریت زمان و ایجاد انگیزه برای آنان در راهیابی به دانشگاه ها و موسسات عالی است.

در ادامه جلسه کریم گل زاده رییس اداره متوسطه (دوره دوم) استان نیز بر نقش مشاورین در موفقیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان و همچنین بر استفاده از ظرفیت مشاوران استان در برنامه های تحصیلی دانش آموزان تاکید کرد.

سپس محمود مشکی رئیس اداره مشاوره نیز، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی استان در طی سال های گذشته و با تاکید بر اهمیت مشاوره تحصیلی در مدارس و لزوم اطلاع رسانی لازم از طرق مختلف به کلیه دانش آموزان و اولیای آنها افزود: اداره مشاوره تربیتی و مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی از تمام ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان استفاده خواهد نمود و این تنها با همکاری و همدلی مدیران مدارس میسر خواهد شد.

درادامه جلسه تعدادی مدیران مدارس نیز با ارایه گزارشی از وضعیت قبولی دانش آموزان در سال گذشته تحصیلی در خصوص روند مشاوره در سال تحصیلی جدید نیز به ایراد نظرات خود پرداختند و مقرر گردید جلسات هم اندیشی بطور مستمر و با میزبانی مدارس در طول سال تحصیلی برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار