دومین همایش دانش آموختگان دبیرستان شهید روحی نوش آباد

کاشان (پانا ) - مدیر آموزش و پرورش اصفهان گفت: کسب همه افتخارهای زیادی که در حوزه‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی این استان اتفاق می افتد، به واسطه زحمت همه فرهنگیان و دانش‌آموزان در گوشه گوشه استان است.

کد مطلب: ۹۶۷۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین همایش  دانش آموختگان دبیرستان شهید روحی نوش آباد

محمد اعتدادی در دومین همایش یاد ایام در تالار شهید راحمی نوش آباد اظهار کرد: جای افتخار است، دانش‌آموزانی که روزگاری در هر نقطه استان پهناور اصفهان تحصیل کرده‌اند امروز در هر منصبی که هستند به ایران و استان اصفهان خدمت می‌کنند.
وی افزود: تکریم و تقدیر از کسانی که با هر عنوان برای خدمت به توسعه و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند یک وظیفه همگانی است.
وی تصریح کرد:اخلاق، گوهر کمیاب جامعه امروز ما است اما جای افتخار است که در شهر نوش آباد با برگزاری آیین‌های پاسداشت اخلاق، فراموش نشده است و فرهنگ رایج شهروندان است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برگزاری آیین نکوداشت از بزرگان و پیشکسوتان جامعه، الگویی است که دانش آموزان بتوانند اخلاق سپاسگزاری و احترام به دیگران را سرمشق خود داشته و تمرین کنند.
اعتدادی افزود:با وجود آنکه استان اصفهان با کسری 12 هزار و 700 نیروی انسانی روبرو است اما با برنامه ریزی های انجام شده، این مشکل برطرف شد و مهرماه امسال، هیچ کلاسی بدون معلم نبود.
معاون دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: رمز پیشرفت کشور ترویج فرهنگ ادب و احترام به بزرگان جامعه است که باید از مدرسه فرهنگ سازی شود.
قنبرعلی شیخ زاده اظهار کرد: دانش آموزان ما باید از هر یک از معلمان و بزرگان جامعه، یک کلمه بیاموزند و در کار خود از آن استفاده کنند.
وی افزود: هر فرد جامعه حاصل زحمات معلمان است که با کوشایی خود به ما انگیزه می‌دهند باید قدردان معلمان باشیم در خدمت دیگران باشیم و به یقین، رمز موفقیت هر فرد، احترام بزرگان است.
دومین همایش یاد ایام، آیین سالانه دانش آموختگان دبیرستان شهید احسان روحی نوش آباد است که امسال با حضور سید صدرالدین صدری، معاون سازمان برنامه و بودجه، مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران اجرایی برگزار شد.
در این آیین، از 20 دانش آموخته این دبیرستان که در سال گذشته، مسوولیت اجتماعی خود را در خدمت به دانش آموزان این شهر انجام دادند، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار