مدیر کل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان: لزوم تولید محتوای الکترونیکی برای کتب درسی متناسب با عصر تکنولوژی

زاهدان (پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان خواستار تولید محتوا الکترونیکی در کتب درسی و ارائه مفاهیم و تغییر روش های یاددهی و یادگیری درعصر تکنولوژی شد.

کد مطلب: ۹۶۶۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان: لزوم تولید محتوای الکترونیکی برای کتب درسی متناسب با عصر تکنولوژی

حمید رضا رخشانی در نشست تخصصی دوره آموزشی نهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی برلزوم توجه جدی به برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه ها و بخش های مختلف آموزش و پرورش باهدف تبیین اهداف و برنامه های متحول شده و جدید آموزشی و تربیتی تاکید کرد.

او ادامه داد: در عصر تکنولوژی ضرورت تولید محتوا الکترونیکی در کتب درسی و ارائه مفاهیم و تغییر روش های یاددهی و یادگیری بیش از پیش عینیت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش ابراز داشت: تعمیم و گسترش اصول و قواعد تغییر نگرش و بینش با اجرای دوره‌های آموزشی و توجیهی می تواند تاثیر بسزایی در فرهنگ سازی و تغییر رویکرد به سوی آموزش های الکترونیکی داشته باشد.

او افزود: شناخت نسل جدید و عصر جدید زمینه ساز تغییر در نگرش و بینش معلمان و دانش‌آموزان می‌شود.

رخشانی تصریح کرد: هویت در زندگی بشر تعریفی علمی دارد و به معنای خاص می‌تواند انگیزش و پویش شخصیتی برای انسان ایجاد کند.

او یکی از فواید تغییر در نحوه آموزش ها را جذب و ایجاد علاقه و انگیزه در دانش آموزان برای دریافت و درک از کلاس درس دانست و گفت :هرگاه کلاس درس مفید به فایده و موثر واقع شود ارتباط گیری بین معلم و دانش آموز بخوبی اتفاق می افتد و جاذبه دوستی و همدلی بین دانش آموزان و معلم مربوطه رخ می دهد.

شایان ذکر است: نهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با حضور 32 رابط از نواحی و مناطق آموزش وپرورش استان طی دو روز در محل خانه معلم زاهدان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار