مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد: رونق تولید، زمینه ساز تحقق رفاه اجتماعی است

یزد(پانا)- محمد حسین ریاحی در نشست سه جانبه گرایی ( کارگر – کارفرما – دولت) گفت: امیدواریم با استفاده از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تولید و رونق ملی را بصورت مطلوب داشته باشیم که نهایتاً بتوانیم با مدیریت درست، رفاه اجتماعی را برای جامعه به ارمغان آوریم.

کد مطلب: ۹۶۶۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد

ریاحی افزود: توسعه اقتصادی در سایه تعامل و مشارکت سازنده و ارزشمند جامعه کارگری و کارفرمایی ایجاد و رونق تولید نیز نیازمند بهینه کردن فضای کسب و کار و از بین بردن موانع تولید و تسهیل فضای کسب و کار است.

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد در ادامه تصریح کرد: رونق تولید در کاهش بیکاری و افزایش اشتغال اثر قابل توجهی داشته و مشارکت گروهی و تجمیع سرمایه‌های خرد در حوزه تعاون می تواند بسترهای مناسبی را برای انجام فعالیت‌های تولیدی و اشتغال پایدار فراهم آورد.

ایشان با توجه به صحبت ها و پیگیری های رئیس کانون انجمن های صنفی کارفرمایی استان در خصوص تامین زمین و ساخت مسکن کارگری، افزود: تامین مسکن دست یافتنی و مقرون به صرفه متناسب با توان اقتصادی خانوارهای کارگری فاقد مسکن با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود و بهره گیری از اصل هم افزایی منابع با مشارکت بخش خصوصی، جهت کاهش هزینه های تولید و قیمت تمام شده مسکن امکان پذیر خواهد بود .

وی با اشاره به اینکه با نظام کارآفرینی و نگاه خلاقانه می توانیم به رشد اقتصادی مطلوب برسیم خاطر نشان کرد: امیدواریم با استفاده از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تولید و رونق ملی را بصورت مطلوب داشته باشیم که نهایتاً بتوانیم با مدیریت درست، رفاه اجتماعی را برای جامعه به ارمغان آوریم.

در این نشست که با حضور مدیران و روسای ستادی این اداره کل، و جمعی از نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی استان یزد برگزار شد، پیشنهادات و راهکارهای برون رفت از مشکلات پیش روی تشکلات کارگری و کارفرمایی در حوزه درمان کارگران و بررسی مسائل و مشکلات راه اندازی بیمارستان صنعت، حضور مستمر نماینده کانون انجمن های صنفی کارفرمایی استان بعنوان تنها نماینده کارفرمایان در تمامی جلسات کار گروهها ،کمیته ها و کمیسیون های مرتبط استانداری وسایر دستگاهها مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

گفتنی است در این نشست، برنامه ریزی های مناسبی در خصوص سفر ریاست محترم جمهوری به استان یزد صورت گرفت و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خواستار همراهی و حضور حداکثری جامعه کارگری و کارفرمایی همانند قبل در تمامی صحنه های اقتصادی و اجتماعی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار