برای اولین بار در کشور

خودروی خورشیدی دانش آموزان آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین المللی ربع رشیدی رونمایی شد

تبریز (پانا)- برای اولین بار در سطح کشور از خودروی خورشیدی طراحی و ساخته شده دانش آموزان پژوهش سرای خواجه نصیر آذرشهر در هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی رونمایی شد.

کد مطلب: ۹۶۶۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
خودروی خورشیدی دانش آموزان آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین المللی ربع رشیدی رونمایی شد

این خودروی ملی که توسط دانش آموزان پژوهشگر آذرشهری استان آذربایجان شرقی طراحی شده است بدون آلایندگی و نیاز به سوخت بوده و با تکنولوژی نوین کنترل سرعت طراحی شده است.

این طرح با حضور معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی در هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی ( رینوتکس 2019 ) در تبریز رونمایی شد.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی ( PINOTEX 2019 ) با هدف کمک به تجاری سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه‎ی علم و فناوری تا کسب و کار و افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان برگزار 13 الی 17 آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است .

زون نوآوری و فعالیتهای پژوهشی و فناوری دانش آموزان پژوهشسرای های دانش آموزی مناطق و نواحی در بخش های مختلف همزمان با این رویداد علمی با هدف "ایده‎های فناورانه و طرح های استارتاپی " ،"توسعه و تجاری سازی فناوری" ،" فروش محصولات دانش بنیان "و " معرفی نیازمندی‎های فناورانه " دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار