بازدید میدانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از پروژه های عمرانی پاکدشت

پاکدشت (پانا)- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از فرمانداری شهرستان پاکدشت، مسیر سیلاب در شهر فرون آباد و پروژه مسکن مهر امین بازدید میدانی داشت.

کد مطلب: ۹۶۶۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید میدانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از پروژه های عمرانی پاکدشت

به منظور بررسی از آخرین اقدامات صورت گرفته مدیریت شهری در جهت کنترل سیلاب معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از مسیر سیلاب در شهر فرون آباد پاکدشت بازدید کرد.

کوروش میرزایی شهردار بخش فرون آباد شهرستان پاکدشت در سخنانی اقدامات و فعالیتهای زیرساختی صورت گرفته در سطح شهر فرون آباد جهت کنترل سیلاب را تشریح کرد و افزود: با توجه به آغاز فصل ریزش نزولات آسمانی مجموعه مدیریت شهری اقدام به لایروبی انهار و کانالهای روباز سطح شهر نمود و با برنامه ریزیهای صورت گرفته کار بازسازی انهار و اجرای جدول گذاری در مسیلهای آب در جهت هدایت روان آبها و سیلاب و اجرای کانالهای آب جدید در دستور کار قرار گرفت و در همین خصوص نقشه برداری از مسیر حرکت روان آبها نیز صورت پذیرفت.

در ادامه تقی زاده معاون امور استانداری تهران نیز در سخنانی ضمن بیان نکاتی در خصوص هدایت آبهای سطحی و جلوگیری از وقوع سیلاب و کنترل و هدایت آبهای سطحی، بیان داشت: با توجه به حجم ورودی بسیار زیاد آب در زمان ریزش باران، می بایست در راستای تقویت کانالهای آب خروجی فعلی، احداث کانال های روباز جدید در دستور کار مدیریت شهر فرون آباد قرار گیرد و نقشه برداری مسیر و نوع کانال احداثی جهت اجرا صورت پذیرد.

اوافزود: با توجه به مشکلاتی که در زمان بارشهای گذشته در بزرگراه امام رضا (ع) ایجاد گردید و مردم در این محور با مشکلاتی مواجه شدند، لذا در جهت بر طرف شدن این مشکل نیاز به احداث کانال آب فرعی جهت خروج آب از این مسیر می باشد که باید در دستور کار قرار گیرد.

دراین بازدید محمد تقی زاده معاون امور عمرانی استانداری و صحرایی مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران و هیئت همراه، هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت، کورش سیری رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد، قمی معاون عمرانی فرمانداری، خانی بخشدار مرکزی و علیدادی بخشدار و طاهری نسب شهردار شریف آباد، رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت، شهردار قیامدشت حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار