در کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان استان سمنان مطرح شد:

پیش بینی سود هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان برای سال 98

سمنان (پانا) - فتاح سلیمی، معاون توسعه منابع و امور فرهنگیان شرکت فرآیند نوین در سمنان گفت: سود سال 98 صندوق ذخیره فرهنگیان بالغ بر 1 هزار میلیارد تومان خواهد بود. وی از فرهنگیان خواست با سرمایه گذاری در صندوق، ارزش 5 درصد از حقوق خودشان را حفظ کنند.

کد مطلب: ۹۶۶۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پیش بینی سود هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان برای سال 98

فتاح سلیمی در کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان در سمنان گفت: فرهنگیان ارزش 5 درصد از حقوق خود را حفظ کنند! سود منتهی به سال ۹۸ صندوق ذخیره فرهنگیان بالغ برهزار میلیارد تومان خواهد بود.

وی افزود: این در حالی است که سود سالانه منتهی به سال ۹۶ سیصد میلیارد و سود منتهی به سال نود و هفت، ۷۴۰ میلیارد تومان بوده است.

معاون توسعه منابع و امور فرهنگیان شرکت فرآیند نوین از تلاش و عملکرد کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان استان سمنان که منجر به افزایش سهم عضویت حدود ۵۰ درصد از اعضاء استان (فرهنگیان شاغل و بازنشسته) شده ابراز رضایت و قدرشناسی کرد و خواستار افزایش ضریب نفوذ در گستره استان شد.

وی با اشاره به حواشی پیش آمده برای صندوق ذخیره از اعتماد فرهنگیان کشور تصریح کرد: برای پول اعضای صندوق هیچ اتفاقی نیفتاده و پرداخت تمام و کمال سود سرمایه گذاری همکاران بازنشسته مؤید این موضوع است. وی همچنین افزود: با وجود این هجمه ها، تاکنون ۱۸۵ هزار نفر سهم عضویت و سرمایه گذاری خود را افزایش داده اند که ۴ هزار نفر آن مربوط به استان سمنان می باشد.

سلیمی از سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان در بخش پتروشیمی خبر داد که پس از بهره برداری، این واحد یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان متانول در خاورمیانه خواهد بود.

وی همچنین خاطر نشان کرد صندوق ذخیره در تلاش است تا خدماتی را در طول خدمت همکاران نیز ارائه کند که از آن جمله می توان به بخش مسکن، کیپ کارت فرهنگیان و خدمات شرکت های لیزینگ لوازم خانگی و خودرو اشاره کرد.

شفافیت و پاسخگویی، دو عامل مهم در کارآمدی صندوق

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این جلسه از اعتماد مجدد فرهنگیان به صندوق ذخیره ابراز خرسندی کرد و گفت: اگر در مقطعی برای صندوق تهدیدی پیش آمد ما باید آن را به فرصت تبدیل کنیم. وی شفافیت در عملکردها و پاسخگویی را دو عامل مهم در کارآمدی صندوق ذخیره برشمرد و افزود: من معتقدم چنانچه منظومه فکری ما در هر موضوع و مسأله ای این گونه باشد نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.

دستورانی ادامه داد: تیم جدیدی که در صندوق ذخیره فعالیت می کند کارش را با شفاف سازی آغاز کرده و این شفافیت روز به روز باید بیشتر شود تا ابهامات ذهنی از بین برود و هرچه اطلاع رسانی ها دقیق، کوتاه و گویا باشد بدون شک اعتماد جامعه فرهنگیان را بازسازی و جلب می کند.

محمد همتی، مسؤول استانی صندوق نیز طی گزارشی، میزان ضریب نفوذ و چگونگی افزایش سهم عضویت حدود 50 درصد از فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان را ارائه و تشریح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار