برگزاری دوره ضمن خدمت هنرهای آوایی ویژه معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شهرری(پانا) - کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از برگزاری دوره ضمن خدمت هنرهای آوایی (سرود های دانش آموزی) ویژه معاونین و مربیان پرورشی در سالن جلال آل احمد اداره آموزش و پرورش خبرداد.

کد مطلب: ۹۶۶۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره ضمن خدمت هنرهای آوایی  ویژه معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

احسان رمضانی کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با بیان این مطلب گفت: این دوره با ظرفیت حدود نود نفر و در روزهای هجدهم و نوزدهم آبان 98 برگزار می شود و مدرس این دوره محمود درویشی مسئول انجمن هنرهای آوایی استان می‌باشد.

او در ادامه افزود : همه ساله مسابقات مختلفی در حوزه سرود برگزار می‌شود، برای مثال در مسابقات پرسش مهر رشته سرود همگانی و در مسابقات فرهنگی و هنری نیز سرودهای دانش‌آموزی در قالب سرود همگانی، سرود تلفیقی و سرود محلی برگزار می‌شود وهمچنین مسابقات سرود ویژه فرهنگیان در قالب همسرایان امور تربیتی برگزار می‌گردد.

او درباره هدف برگزاری این دوره اظهار داشت: جهت دست‌یابی به اهداف برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری که شاید مهمترین آنها شناسایی، کشف و پرورش استعدادهای دانش‌آموزی میباشد، لازم است همکاران در همه رشته‌ها به طور مستمر اطلاعات و مهارت‌های خود را از طرق مختلف ازجمله شرکت در کلاس ها و دوره‌ها تکمیل و به روز‌رسانی کنند .

رمضانی خاطر نشان کرد: امیدوارم خداوند متعال به همه همکاران، توانی مضاعف عنایت کندچرا که بارسنگینی درحوزه پرورش بردوش همکارانمان قرار دارد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار