برگزاری دومین جلسه برنامه تعالی مدیریت مدرسه در منطقه۱۷

تهران (پانا) - دومین جلسه مدیران با محوریت برنامه تعالی مدیریت مدرسه (نظارت بالینی ، درس پژوهی ) با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۷، اعضای شورای معاونین ، مدیران مدارس و مدیران بازنشسته  در سالن شهیدان کربلایی منطقه  برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۶۶۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین جلسه  برنامه تعالی مدیریت مدرسه در منطقه۱۷

در ابتدا مهدی نیکبخت، مدیر منطقه۱۷ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه گفت: تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش همچون تحول در طبیعت پیرامون ما، دگرگونی اساسی و درون زایی است که باید به شکل خودجوش و داوطلبانه و از درون مدارس و عناصر نظام آموزشی شروع گردد، نمی تواند جنبه دستوری و تحمیلی و بخشنامه ای به خود بگیرد.

اجرای تحول بنیادین بیش از اینکه مسئولیت انحصاری نظام آموزش و پرورش باشد ، رسالت ملی و فرا بخشی است که حرکتی جهادی و مشارکتی همگانی را خصوصا از ارکان چهار گانه تربیتی (دولت، خانواده، رسانه و نهاد ها) و سازه آن های غیر دولتی طلب می کند.

برای اجرای تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش باید بر یکی از مهم ترین ارکان جریان تربیت در جامعه اسلامی یعنی خانواده ها تکیه نماییم زیرا تجربه های تاریخی و جهانی نشان داده که هیچ گونه موفقیت فرزندان بدون همراهی و همدلی و مشارکت جدی والدین و اولیاء بدست نخواهد آمد.

در ادامه هر کدام از مدیران بازنشسته ی حاضر نیز ضمن بیان خاطره ای از دوران خدمت، از مسئولین برگزاری این جلسه تشکر نمودند. در پایان با اهدای لوح تقدیر از تلاش این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار