فرماندار تفت:همه اقشار شهرستان در دیدار مردمی با رئیس‌جمهور حضور خواهند یافت

یزد(پانا) "علیرضا نوکار" گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مراسم استقبال و دیدار مردمی با ریاست جمهوری اقشار مختلف مردم شهرستان تفت ازجمله تشکل‌ها و گروه‌های مختلف، احزاب سیاسی، اصناف، دانشجویان و کارگران با همدلی و وحدت حضور خواهند یافت و نقشه‌های دشمنان برای ناامیدی مردم از دولت و نظام را نقش بر آب خواهند کرد.

کد مطلب: ۹۶۶۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار تفت:همه اقشار شهرستان در دیدار مردمی با رئیس‌جمهور حضور خواهند یافت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در نشست خبری خود به مناسبت سفر ریاست محترم جمهوری به استان یزد به دیدار مردمی ایشان در روز یکشنبه نوزدهم آبان ماه در میدان تاریخی امیرچقماق یزد اشاره و اظهار داشت: هر چه از این دیدار استقبال بیشتری صورت گیرد و این مراسم باشکوه‌تر برگزار شود در انعکاس‌های رسانه‌ای جهانی پشتوانه‌ای برای نظام خواهد بود و توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد.

فرماندار شهرستان تفت با دعوت از مردم شریف، مؤمن و شهیدپرور این شهرستان که همواره یار و یاور انقلاب و دولت بوده‌اند برای حضور در مراسم دیدار مردمی با ریاست محترم جمهور خاطرنشان کرد: همه از مشکلات اقتصادی مردم و دولت با توجه به تحریم‌های ظالمانه استکبار خبردارند اما حضور گسترده مردم در این مراسم و انعکاس خبری آن در رسانه‌های جهانی، دشمنان را از اقدامات مستکبرانه خود ناامید خواهد کرد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این دیدار مردمی اقشار مختلف مردم شهرستان تفت ازجمله تشکل‌ها و گروه‌های مختلف، احزاب سیاسی، اصناف، دانشجویان و کارگران در این مراسم با همدلی و وحدت حضور خواهند یافت و نقشه‌های دشمنان برای ناامیدی مردم از دولت و نظام نقش بر آب خواهد شد.

نوکار تصریح نمود: حضور روستائیان شهرستان تفت در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهور تقدیری شایسته از ایشان و اعضای محترم هیئت دولت به دلیل شروع اجرای بزرگ‌ترین پروژه آب‌رسانی روستایی کشور در این شهرستان با توجه به شرایط اقتصادی سخت دولت است.

فرماندار تفت بیان داشت: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا اهالی شهرستان تفت در محلی در نزدیکی میدان امیرچقماق تجمع نموده و با وحدتی مثال‌زدنی در مراسم دیدار مردمی با ریاست محترم جمهور حضور یابند و تدابیر لازم برای تهیه وسایل نقلیه عمومی برای انتقال همشهریان عزیز از سراسر شهرستان به مرکز استان اتخاذشده است.

"علیرضا نوکار" خواستار دعوت رسانه‌های شهرستان تفت از مردم برای حضور در این مراسم شد و بیان داشت: استقبال پرشور از رئیس‌جمهور فارغ از گرایش‌های سیاسی، جلوه‌گر وحدت مردم استان خواهد بود.

فرماندار تفت عنوان داشت: در افتتاح یا شروع عملیات پروژه‌های عمرانی هم‌زمان با سفر ریاست محترم جمهور معیارهایی نظیر توجه خاص به حوزه سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها، شاخص‌های زیست‌محیطی، کاهش نرخ بیکاری، راهبرد توسعه متوازن، کمک به مناطق کمتر برخوردار و توجه خاص و ویژه به فناوری‌های نوین در نظر گرفته‌شده است.

فرماندار شهرستان تفت به پیگیری موضوع انتقال آب در این سفر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به فرسودگی خط اول انتقال آب به استان تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از خط انتقال آب از خلیج‌فارس که برای صنایع بزرگ از آن استفاده خواهد شد در دستور کار این سفر قرار دارد.

نوکار ادامه داد: با انتقال آب از خلیج‌فارس به استان برای استفاده صنایع بزرگ، بخشی از آب مورداستفاده در این صنایع که از راه‌های دیگر تأمین می‌شود برای شهرستان‌های استان استفاده خواهد شد.

وی بیان نمود: در این سفر موضوع خط انتقال آب از دریای عمان به سمت یزد که مجوز آن اخذشده پیگیری خواهد شد و اعتبار آن در این سفر تخصیص داده خواهد شد که از آن آب برای شرب و بهداشت استان استفاده خواهد شد.

نوکار هم‌چنین به امضای سی تفاهم‌نامه بین بنیادهای خیریه، بانک‌ها و بخش خصوصی برای توسعه استان در سفر ریاست جمهوری خبر داد و تصریح نمود: در این سفر برنامه‌ریزی لازم برای تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار دارد و پروژه‌های جدیدی شروع نخواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت به آغاز عملیات اجرایی پروژه آب‌رسانی به روستاهای این شهرستان به‌عنوان تنها پروژه‌ای در این سفر آغاز خواهد شد اشاره و بیان نمود: عملیات اجرایی این پروژه با حضور وزیر محترم نیرو و با دستور ریاست محترم جمهور دریکی از روستاهای شهرستان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه آب‌رسانی به روستاهای شهرستان بزرگ‌ترین پروژه انتقال آب در روستاهای کشور است که بااعتباری بالغ‌بر سیصد و پنجاه‌وپنج میلیارد تومان آغاز خواهد شد و امیدواریم در مدت‌زمان سه‌ساله این پروژه به بهره‌برداری کامل برسد و به این منظور جلسات هماهنگی برای تسهیل و تسریع در اجرای این پروژه نیز برگزارشده است.

نوکار به سه پروژه پیشنهادی شهرستان تفت برای بررسی در سفر ریاست محترم جمهور و هیئت همراه اشاره و بیان داشت: صدور مجوز ایجاد شهرک صنعتی دارو و غذا در دهستان نصرآباد، مجوز ایجاد هتل پنج ستاره تفت در محل هتل فراز سابق و مجوز تأسیس نیروگاه‌های خانگی خورشیدی برای تولید برق در مناطق روستایی شهرستان با توجه به شرایط محیطی منطقه، سه پروژه خاصی است که برای سفر رئیس‌جمهور در نظر گرفته‌شده است.

فرماندار تفت به درخواست تأمین اعتبار برای ساماندهی تفرجگاه سخوید تنها تفرجگاه زمستانی استان اشاره و گفت: امیدواریم در سفر ریاست جمهوری این موضوع نیز مطرح و اعتبار و تسهیلات موردنظر آن مصوب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار