فرماندار اشکذر : مشاور رئیس جمهور در امور اقوام وملیت ها فردا به اشکذر می آید

یزد (پانا) - "هادی هادی نسب "گفت : همزمان با سفر هیئت دولت تدبیر و امید به استان یزدمشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان اشکذر می آید

کد مطلب: ۹۶۶۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اشکذر :  مشاور رئیس جمهور در امور اقوام وملیت ها فردا به اشکذر می آید

فرماندار اشکذر گفت: طبق اعلام نهاد ریاست جمهوری " حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی" مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور و هیئت دولت به شهرستان اشکذر سفر می کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر ضمن اعلام این خبر افزود: همانطور که از قبل اعلام شده ریاست جمهوری اسلامی ایران در راس هیئتی بلند پایه روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه وارد استان یزد می شود.

هادی هادی نسب دیدار مردمی و حضور رئیس جمهور در جشن وحدت که صبح روز یکشنبه در یزد و در مجموعه امیر چخماق برگزار می شود را از برنامه های سفر هیئت دولت عنوان کرد و افزود: همچنین از سوی ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت یک نماینده ویژه به هر کدام از شهرستان های استان سفر و خواسته‌های مردم و مسئولین آن شهرستان را به رئیس جمهور گزارش می دهند.

فرماندار اشکذر تصریح کرد: طبق اعلام نهاد ریاست جمهوری " حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی" مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور و هیئت دولت به شهرستان اشکذر سفر می کند.

وی خاطر نشان کرد: بهره برداری از پروژه گاز رسانی به شهرک صنعتی فولاد با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانسی و با دستور ریاست محترم جمهور دکتر حسن روحانی از برنامه های دیگری است که با حضور هیئت دولت در استان و شهرستان اشکذر انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار