با همکاری بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش خراسان شمالی انجام می گیرد :

طرح معلم آینده ساز در 10 درصد مدارس استان اجرایی می شود

بجنورد (پانا) -با همکاری بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش خراسان شمالی طرح معلم آینده ساز در 10 درصد مدارس استان انجام می گیرد.

کد مطلب: ۹۶۶۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح معلم آینده ساز در 10 درصد مدارس استان اجرایی می شود

عباس سعیدی در جلسه کمیته فرهنگی و پشتیبانی بسیج فرهنگیان استان اظهار کرد:نقش معلم در مسیر توسعه جامعه مهم است.

وی ادامه داد: طرح معلم آینده ساز با همکاری بسیج با هدف ایجاد مقابله با جنگ نرم ، ترویج روحیه انقلابی و کاهش آسیب های اجتماعی در 150 مدرسه استان اجرایی می شود.

سعیدی بیان کرد: در گام اول شناسایی مدارس وبرگزاری دوره توانمندسازی شورا های کانون بسیج فرهنگیان می باشد که انجام گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در مرحله دوم تشکیل تیم های 3 الی 5 نفر در مدارس با حضور مدیر مدرسه، معاون پرورشی ، نماینده انجمن اولیا و نماینده معلمان می باشد که در سال اول در 10 درصد و در سال های آینده افزایش می یابد.

وی افزود: در این طرح انتخاب معلمان با انگیزه ، توانمند والگوپذیری توسط دانش آموزان در اولویت قرار دارد.

عین الله حاتمی جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی در امور اقشار نیز در این جلسه افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران ازلحاظ قدرت نظامی و سخت افزاری در سطح منطقه قدرتی معتبر دارد.

وی ادامه داد: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اعتلای بسیج یکی از اهداف این سازمان بازگشایی گره از مشکلات مردم می باشد.

حاتمی افزود: 11 عنوان برنامه برای طرح معلم آینده ساز در نظر گرفته است که توانمند سازی اعضا درگام وحفظ انسجام با برنامه های اعم از نشست های روشنفکری و بازدید های علمی در مرحله بعدی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار