شانس حضور بیست ورزشکار‌ از شهرری در المپیک ۲۰۲۰

شهرری (پانا)- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با اشاره به حضور استعدادهای ورزشی شهرری در المپیک ۲۰۲۰ گفت: در بررسی‌های کارشناسان مشخص شد که ۲۰بیست نفر از ورزشکاران شهرری در عناوین مختلف شانس حضور در این مسابقات را دارند.

کد مطلب: ۹۶۶۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شانس حضور بیست ورزشکار‌ از شهرری  در المپیک ۲۰۲۰

مهدی صداقت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با اشاره به برگزاری المپیک ۲۰۲۰ درنشست با مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان ری با اشاره به حضور پنجاه و هفت ورزشکار از شهرستان ری در المپیاد استعدادهای برتر و رشته‌های مختلف ورزشی در تابستان سال جاری اظهار داشت: شهرستان ری در استان تهران با کسب بیشترین عناوین مدال‌ها توانست قهرمان مسابقات شود.

او در ادامه افزود: با توجه به در پیش‌رو داشتن المپیک 2020 در بررسی‌های کارشناسان مشخص شد که بیست نفر از اهالی ری در عناوین مختلف شانس حضور در این مسابقات را دارند.

صداقت با اشاره به کارکردهای مختلف ورزش تصریح کرد: ورزش در حال حاضر دارای کارکردهای مختلفی است که شامل موضوعات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، جسمی و غیره است و امروزه نگاه به ورزش فراتر از پر کردن اوقات فراغت میباشدو به گونه‌ای ست که بالاترین مقامات اجرایی کشور از اتفاقات مثبت و منفی آن متأثر می‌شوند که نشانگر اهمیت و کارکردهای مهّم ورزش است.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار