افتتاح دبیرستان مقاوم سازی شده ابن سینای ناحیه یک سنندج

سنندج(پانا)- با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، دبیرستان تازه مقاوم سازی شده ابن سینای آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.با حضور نماینده مردم استان در خبرگان رهبری، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، فرماندار سنندج، فرمانده بسیج سپاه ناحیه سنندج و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج دبیرستان تازه مقاوم سازی شده پسرانه ابن سینا افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۶۶۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دبیرستان مقاوم سازی شده ابن سینای ناحیه یک سنندج

سیدفواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج ، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و دلسوزی های مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مبلغ هزینه شده برای مقاوم سازی دبیرستان ابن سینا را یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ساختمان جدید دبیرستان براساس تمام متدهای مهندسی روز مقاوم سازی شده است .

حسینی تعداد کلاس های مقاوم سازی دبیرستان ابن سینا را 9 کلاس عنوان کرد و افزود: دبیرستان ابن سینا با 414 نفر دانش آموز در سه رشته ی علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و ریاضی فیزیک یکی از دبیرستان موفق آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج است .

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، خاطرنشان کرد: با همت مردم سربلند ایران، تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه استکبار جهانی برای ما به یک فرصت تبدیل شد تا روی پای خود بایستیم.

ابراهیم زارعی فرماندار شهرستان سنندج نیز در بازدید از کلاس های مقاوم سازی شده این آموزشگاه، فعالیت های اداره کل نوسازی و آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج را ارزشمند خواند و خطاب به دانش آموزان گفت: مدرسه خانه دوم شماست؛ از شما می خواهم در نگهداری و محافظت از وسایل و امکانات جدید دبیرستان کوشا باشید.

ماجد احمدی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان نیز در حاشیه بازدید از این دبیرستان از آماده سازی و تهیه چمن مصنوعی اختصاصی این دبیرستان خبر داد و گفت: در آینده نزدیک این هدیه به دانش آموزان اعطا خواهد شد.

در پایان مراسم از طرف مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج و با حضور مسئولین ادارات لوح سپاس به پیمانکار دبیرستان و دو نفر از خیرین اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار