استاندار:

آذربایجان‌غربی آماده همراهی برای حل مشکلات زلزله‌زدگان است

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همه امکانات استان در بخش امداد و نجات و بازسازی آماده همراهی برای حل مشکلات زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی است.

کد مطلب: ۹۶۶۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان‌غربی آماده همراهی برای حل مشکلات زلزله‌زدگان است

محمدمهدی شهریاری روز جمعه در تماس تلفنی با محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: همه ادارات و نهادهای امدادی و درمانی آذربایجان‌غربی در این خصوص آمادگی کامل دارند.

وی با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان و همدردی با مردم آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در صورت لزوم، این تیم‌ها در سریع ترین زمان ممکن به محل وقوع زلزله اعزام می شوند.

وی برای مصدومان این حادثه بهبودی کامل را از درگاه خداوند خواستار شد.

همچنین استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده های حادثه دیده در زلزله بامداد امروز شرق آذربایجان شرقی آورده است: خبر تلخ وقوع زلزله در بخش هایی از استان های غرب کشور به ویژه آذربایجان‌شرقی که منجر به جان باختن و نیز زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأثر و تألم اینجانب و مردم شریف استان آذربایجان‌غربی شد؛ مردم خون گرم و انسان دوست آذربایجان غربی از شمال تا جنوب استان که بارها ثابت کرده اند در تمام اتفاق ها و حوادث در کنار هموطنان خویش هستند ، بی شک اینبار نیز در کمک و مساعدت به زلزله زدگان آذربایجان‌شرقی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

شهریاری این حادثه تلخ و مصیبت‌بار را به ملت بزرگ ایران اسلامی به‌ویژه مردم سربلند خطه آذربایجان‌شرقی و خانواده های آنان تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای مجروحان آرزوی شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و تحمل این محنت جانگداز را مسالت کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آمادگی تیم های امداد و نجات و درمان استان به دستور محمدمهدی شهریاری خبر داده بود.

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز از آذربایجان غربی به تبریز اعزام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار