امام جمعه اسلامشهر:مبحث مهدویت نشان از مشیت و قدرت ذات اقدس الهی را به همراه دارد

اسلامشهر(پانا) - اولین همایش فعالان مهدوی با حضور امام جمعه شهرستان اسلامشهر،ریاست بنیاد موعود استان تهران ،ریاست سازمان تبلیغات اسلامی،اداره اوقاف و امورخیریه ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و روحانیون و فعالان قرآنی در سالن اجتماعات دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۶۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر:مبحث مهدویت نشان از مشیت و قدرت ذات اقدس الهی را به همراه دارد

در این برنامه حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اسلامشهر در سخنانی با تبریک ماه ربیع الاول و امامت حضرت ولیعصر(عج) و ابرازخرسندی از افتتاح دفتر بنیاد مهدویت در شهرستان اظهار داشت:مبحث مهدویت گسترده و شاخه ای از موضوع امامت میباشد و احادیث و روایات زیادی در این زمینه وجود دارد و همیشه مسائل پیچیده و جنجال برانگیز در این رابطه بین متکلمین فرق اسلامی وجود داشته است.

او در ادامه به تبیین واقعه شهادت امام حسن عسگری(ع) و امامت حضرت ولیعصر(عج) در پنج سالگی پرداخت و افزود:در مراجعه به آیات قرآن کریم و بررسی زندگی حضرت یحیی(ع) و حضرت عیسی(ع)میبینیم که مشیت الهی بر این قرار میگیردحضرت یحیی(ع) از پدر و مادری پیر و فرتوت و حضرت عیسی(ع) هم از مادری بدون همسر و پاکدامن بدنیا میایند و در سنین کودکی به پیامبری میرسند.

امام جمعه اسلامشهر اذعان داست:امام نهم ما حضرت جواد (ع)نیز درهشت سالگی سی هزارمسئله پیچیده علمی را جوابگو بود و همه اینها دلیل بر حضور و امامت امام زمان (عج) پس از این همه سال بر اساس تقدیر ذات الهی در دنیا میباشد.

حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد:مبحث مهدویت نشان از مشیت و قدرت ذات اقدس الهی را به همراه دارد و شیعه دوازده امامی با وجود دلابل مستحکم در قرآن کریم و احادیث و روایات اسلامی در راستای ظهور حجت الهی تلاش میکنند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار