امام جمعه موقت خاورشهر:شیعه و سنی پاره تن رسول الله(ص)هستند

شهرری(پانا) - امام جمعه موقت خاورشهردر خطبه های نماز جمعه گفت : وحدت اسلامی به معنای سنی شدن شیعه یا شیعه شدن سنی نیست بلکه به معنای تاکید بر نقاط مشترک مذاهب اسلامی و پرهیز از تفرقه افکنی است.

کد مطلب: ۹۶۶۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه  موقت خاورشهر:شیعه و سنی پاره تن رسول الله(ص)هستند

حجت الاسلام مبرهن امام جمعه موقت خاور شهر شهرری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه به بیان اهمیت وحدت اسلامی و نقش مستکبران در جهان پرداخت.

او در ادامه اظهار داشت : از بین بردن وحدت اسلامی خیانت به پیامبر اسلام بوده و دشمنان از صدر اسلام تا کنون با تفرقه افکنی می‌خواهند سلطه شوم خود را در تمام جهان بگسترانند.

امام جمعه موقت خاورشهر به برخی مولفه‌های دشمنی مزدوران با وحدت پرداخت و گفت : راه اندازی نسل کشی در کشورها، متهم کردن کشورهای داخلی به تروریسم بودن، به راه انداختن جنگ‌های داخلی، حمایتهای مادی از گروهکهای تروریستی و تغییر ذائقه نسل جدید به سمت خودباختگی دربرابر مزدوران عالم نمونه هایی از مولفه های دشمنی زورگویان دربرابر وحدت جهانی است.

حجت‌الاسلام مبرهن با توجه به آیات قرآن به بیان نقش استکبار و نقش مستکبران در جهان پرداخت و بیان داشت: اگر خودبینی باعث قلدری، گردن کشی و تجاوز به حقوق مردم بشود و شخص عصیان گر به روحیات افتخار کند روحیه استکباری ایجاد می‌شود که اولین مستکبر شیطان است.

او به برخی از ویژگیهای مستکبرین اشاره و اذعان داشت : اولین ویژگی مستکبران وفادار نبود به پیمان خویش با عنایت به آیه دوازده سوره توبه، دومین ویژگی آنها پیروی از خطوات شیطان، روی برگردانی از حق و تکذیب و مقاومت دربرابر حق و آخرین مورد تلاش برای از بین بردن دین و دین داری است.

/خبرنگار: زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار