پیام رئیس سازمان دانش آموزی به مناسبت سفر ریاست جمهوری به یزد

یزد(پانا) - درآستانه سفر حجت الاسلام حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران و کاروان دولت تدبیر و امید به استان یزد ، رئیس سازمان دانش آموزی استان پیامی صادرکرد.

کد مطلب: ۹۶۶۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان دانش آموزی به مناسبت سفر ریاست جمهوری به یزد

متن پیام "جسینعلی ملانوری شمس " بدین شرح است :

همزمان با ایام سراسر جشن و سرور آغاز امامت و ولایت حضرت حجه ابن الحسن العسکری (عج) ودر آستانه هفته وحدت و خجسته میلاد نبی مکرم اسلام (ص) مردم آگاه، انقلابی ومیمان نواز دیار دین ودانش بار دیگر میزبان حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و کاروان تدبیروامیدهستند .
بی‌شک، حضور گسترده مردم در مراسم و آیین‌های ویژه استقبال از رئیس جمهوری محترم و همراهان وی بیانگر مهمان‌نوازی همیشگی، عشق و علاقه شما مردم دارالعلم ودارالعباده به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های والای آن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و آرمان‌های متعالی شهدا و ایثارگران گرانقدر و امام شهیدان است .
امروز که هجوم توطئه‌های کینه ‌توزانه دشمنان را از همه سو شاهد هستیم و فشارهای پیدا و پنهان دشمنان این آب و خاک، تنگناهایی برای مردم شریف ما پدید آورده است، بی‌شک نگاه جهانیان به این حضور و استقبال دوخته شده است و حماسه‌ای که از دریچه رسانه‌های داخلی و بین‌المللی به دنیا مخابره خواهد شد، توطئه‌های زیادی را نقش بر آب خواهد کرد .
رجاء واثق دارم مردم شریف استان به خصوص همکاران محترم فرهنگی و دانش آموزان عزیز به ویژه اعضای تشکل های دانش آموزی ( پیشتازان ، اعضای شورای اسلامی مدارس ، خبرنگاران پانا ، اعضای انجمن های اسلامی و بسیج دانش آموزی ) با حضور پرشکوه و استقبال تاریخی خود از رئیس جمهوری محترم و اعضای کاروان تدبیر و امید برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار این دیار می‌افزایند .
وعده ما یکشنبه نوزدهم آبانماه ۱۳۹۸ حسینیه امیر چقماق یزد- حسینعلی ملانوری شمس -رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار