۲ کلاس تخصص درس تربیت بدنی در بندرعباس راه اندازی شد

هرمزگان(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دو کلاس تخصصی درس تربیت بدنی در فضائی به مساحت ۱۲۲ متر مربع و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال در مدارس ابتدائی نیایش و ارمغان دانش ناحیه یک بندرعباس به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۶۶۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
۲ کلاس تخصص درس تربیت بدنی در بندرعباس راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، علیرضا باقری در آئین افتتاح دوکلاس تخصصی درس تربیت بدنی در ناحیه یک بندرعباس گفت: با توجه به اهمیت توسعه سواد حرکتی و آموزش مهارت‌های پایه در دوره اول ابتدایی به ویژه در مدارس دخترانه، دو فضای تخصصی درس تربیت بدنی از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش در دو مدرسه نیایش و ارمغان دانش شهر بندرعباس به بهره برداری رسید.
وی افزود: این دو فضا در مساحت ۱۲۲ مترمربع و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال تجهیز شده است.
باقری ادامه داد: بیش از دو هزار نفر از دانش‌آموزان دبستان ستایش و ارمغان دانش و همچنین چهار آموزشگاه همجوار آنها می توانند با برنامه ریزی از این امکانات بهره مند گردند.
این مسئول خاطر نشان کرد: تجهیزاتی از قبیل نردبان معلق، طناب بالارونده، دیوار صخره نوردی،میز و امکانات شطرنج، تشک تاتامی، تشک های ایمنی و تجهیزات اولیه اجرای رشته ژیمناستیک در ساعت درس تربیت بدنی در این کلاس در اختیار دانش‌آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار