امام جمعه ابرکوه :ملت ایران همچنان حامی ملت‌های محروم دنیا به ویژه جهان اسلام خواهد بود

 ابرکوه (پانا) - حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه، گفت: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور دانش‌آموزان و نوجوانان و جوانان برگزارشد و مردم با اعلام انزجار از استکبار گران نشان دادند همچنان حامی ملت‌های محروم دنیا به ویژه جهان اسلام خواهد بود.

کد مطلب: ۹۶۶۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه ابرکوه :ملت ایران همچنان حامی ملت‌های محروم دنیا به ویژه جهان اسلام خواهد بود

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: امروز علاوه بر ملت ایران، دنیا هم به این نتیجه رسیده است که در پرتو قدرت انقلابی ملت ایران، رهبری بصیرانه مقام معظم رهبری و تقویت جبهه مقاومت در جهان اسلام، آمریکا ضعیف‌تر از گذشته است.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: دشمن در خیال باطلی است و باید بداند ملت ایران همچنان حامی ملت‌های محروم دنیا به ویژه جهان اسلام خواهد بود. ایران کشور عراق را به واسطه مشترکات فراوان فرهنگی و مذهبی پاره تن خود می‌داند و با حمایت ملت عراق، پوزه آمریکا را به خاک خواهد مالید .

وی در ادامه ضمن گرامیداشت امروز که مقارن با سالروز ورود موکب قدسی حضرت ثامن‌الحجج (عج) به شهر ولایتمدار ابرکوه در سال 195 هجری شمسی و هم‌زمان با ربیع‌الاول سال ۲۰۱ هجری قمری است، گفت: آیین نکوداشت امروز که به نام روز ابرکوه است، با راه‌اندازی کاروان نمادین استقبال از امام رضا (ع) برگزار خواهد شد .

خطیب جمعه ابرکوه ابراز کرد: مردم دارالسعاده ابرکوه امروز میزبان حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی هستند. ابرکوه که شهر امام رضا (ع) است و به فرموده مقام معظم رهبری یکی از مناطق نامدار و با نشان این کشور است- به واسطه این است که نشان از امام رضا (ع) دارد .

حجه الاسلام حسینی همچنین به سفر هیئت دولت در یکشنبه آینده به استان یزد اشاره کرد و گفت : در ابرکوه وزیر بهداشت و درمان فاز اول طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء را در بخش بستری ۳۴ تختخوابی و تأسیسات بیمارستان که مهم‌ترین پروژه بهداشت و درمان استان است افتتاح خواهد کرد .

.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار