به میزبانی گلستان:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر نیروی زمینی تهران پیروز شد

گرگان (پانا) _ در هفته دوم از دور رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۷۸ بر ۴۹ میهمانش نیروی زمینی تهران را شکست داد.

کد مطلب: ۹۶۶۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر نیروی زمینی تهران پیروز شد

به گزارش پانا گلستان ، در این دیدار که در سالن ورزشی امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور بیش از چهار هزار تماشاگر با قضاوت صادق قنبری به عنوان سرداور همراه ابراهیم عباس‌زاده و مهرشاد علویان به عنوان داور اول و دوم با نظارت سعید آثم برگزار شد، تیم شهرداری در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب با نتایج ۲۴ بر ۱۳، ۱۷ بر ۱۵، ۲۰ بر ۷ و ۱۷ بر ۱۴ حریف را شکست داد و به دومین پیروزی متوالی خود دست یافت.

مهران شاهین‌ طبع سرمربی شهرداری گرگان در این دیدار یاران خود را با ترکیب اولیه پری پتی، علیار نجفی، نوید رضایی‌فر، امیر صدیقی (کاپیتان) و روزبه ارغوان به میدان فرستاد.

در آن سوی میدان محمدمهدی ایزدپناه سرمربی گرگانی تیم نیروی زمینی تهران با ترکیب اولیه اشکان جعفری، خشایار علی‌اکبری، سیدعلی‌رضا مرتضوی، ستار شیخ و مهران رضایی (کاپیتان) یارانش را به میدان فرستاد.

در این بازی پری پتی بازیکن آمریکایی شهرداری گرگان با کسب ۱۶ امتیاز و تاثیرگذاری ۲۲ بهترین و موثرترین بازیکن میدان لقب گرفت.

همچنین امیرحسین آذری و روزبه ارغوان هر ۲ از تیم گرگان با تاثیرگذاری ۱۶ و کسب امتیاز ۱۰ و ۹ برای تیم خود در کنار محمدحسین ذاکری از تیم نیروی زمینی با تاثیرگذاری ۱۱ و امتیازآوری ۱۸ بهترین بازیکنان تیم خود بودند.

شهرداری گرگان در پایان هفته دوم با کسب ۲ برد و بدون باخت و مجموع چهار امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ ایران قرار گرفت و در هفته سوم روز دوشنبه هفته آینده ۲۰ آبان ماه در مشهد میهمان تیم آویژه صنعت پارسا خواهد بود.

تیم نیروی زمینی هم با ۲ باخت و بدون برد و کسب ۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت و در هفته سوم در تهران میزبان تیم پالایش نفت آبادان خواهد بود.

✍سجاد قاسمی_خبرنگار خبرگزاری پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار