سریال «کرگدن» در بنیاد سینمایی فارابی رونمایی شد

تهران (پانا) - اولین قسمت از سریال نمایش خانگی «کرگدن» شب گذشته در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی به نمایش درآمد.

کد مطلب: ۹۶۶۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
سریال «کرگدن» در بنیاد سینمایی فارابی رونمایی شد

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، مراسم رونمایى از سریال «کرگدن» ساعت ١٨ شب گذشته (پنجشنبه ۱۶ آبان‌ماه) همراه با عوامل این پروژه و برخی از چهره‌های شناخته شده و با حضور چشمگیر خبرنگاران و عکاسان در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.
در ابتدای مراسم و پیش از نمایش قسمت اول، بازیگران و عوامل با حضور روی سن ضمن خوشامدگویی به حضار، درباره این سریال توضیحاتی مختصر ارائه کردند.

مصطفی زمانی یکی از بازیگران اصلی «کرگدن» با حضور روی سن در جملاتی کوتاه گفت: از همکاری با این گروه بی‌نظیر و حرفه‌ای لذت بردم و امیدوارم تلاش‌های تمام اعضای عوامل پروژه نتیجه داده باشد و نتیجه کار مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.
کیارش اسدی‌زاده کارگردان، صادق یاری تهیه‌کننده، مهدی یاری مجری طرح، مهرداد کوروش‌نیا و علی اصغری نویسندگان سریال به همراه مصطفی زمانی، پانته‌آ پناهى ها، الهام کردا، هدی زین‌العابدین، پوریا رحیمی‌سام، بانیپال شومون و محمد امین بازیگران پروژه از جمله حاضرین روی سن بودند.
میلاد کیمرام، حبیب رضایی، نیما اقلیما، مسعود قراگزلو و مصطفی قدیری دیگر چهره‌های شناخته شده این مراسم بودند.
همچنین پخش دیجیتال قسمت اول سریال «کرگدن» از ظهر روز گذشته (پنجشنبه ١٦ آبان ماه) آغاز شد.
سامانه uproad.ir تنها مرجع رسمی دانلود قانونی و حلال «کرگدن» خواهد بود. تماشای آنلاین این سریال نیز هر هفته و همزمان با پخش در شبکه نمایش خانگی، از طریق سرویس وی‌اودی فیلیمو امکان پذیر است.
پخش «کرگدن» بر عهده موسسه سرو رسانه پارسیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار