«قصر موروثی خاندان فرانکنشتاین» به روی صحنه رفت

تهران (پانا) - نمایش «قصر موروثی خاندان فرانکنشتاین» به کارگردانی آتیلا پسیانی شامگاه پنجشنبه 16 آبان ماه با استقبال قابل‌توجه مخاطبان اجرای عمومی خود را در تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرد.

کد مطلب: ۹۶۶۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
«قصر موروثی خاندان فرانکنشتاین» به روی صحنه رفت

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «قصر موروثی خاندان فرانکنشتاین» به کارگردانی آتیلا پسیانی و با بازی رامبد جوان، خسرو پسیانی، ستاره پسیانی، اصغر پیران، نوید جهان زاده، روح اله حقگوی لسان، سیما خوشنویس، ‌علی شادمان، ناز شادمان، مهدی صدر و فاطمه نقوی شامگاه پنجشنبه 16 آبان ماه در حالی با استقبال مخاطبان اجرای عمومی خود را آغاز کرد که گنجایش تعریف‌شده سالن استاد سمندریان برای این نمایش بیش از سیصد و چهل مخاطب می‌باشد و هم‌اکنون نیز بیش از هزار مخاطب چهار اجرای نخست را پیش خریده کرده‌اند.

شایان‌ذکر است آتیلا پسیانی با نمایش «دیابولیک رومئو و ژولیت» با سی هزار مخاطب رکورددار پرمخاطب‌ترین نمایش در این مجموعه تئاتری است.

نمایش «قصر موروثی خاندان فرانکنشتاین» ساعت 19 در سالن استاد سمندریان به مدت یک ساعت و بیست دقیقه به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال صفحه تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار