معاون آموزشی وزیر علوم: دانشگاه شهیدرجایی جزو دانشگاه‌های ساختاریافته و با پتانسیل بالاست

حمیدرضا عظمتی: دانشگاه شهیدرجایی در حل مسائل جامعه شخصیت دانشگاهی خود را در کشور به اثبات رسانده است

تهران (پانا) - مراسم گردهمایی سالانه اساتید دانشگاه شهیدرجایی در سال تحصیلی جدید با حضور علی خاکی‌صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در این دانشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۶۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزشی وزیر علوم: دانشگاه شهیدرجایی جزو دانشگاه‌های ساختاریافته و با پتانسیل بالاست

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید رجایی، حمیدرضا عظمتی، رئیس این دانشگاه در ابتدای این مراسم با استناد به آمار و ارقام و عملکرد حوزه‌های مختلف از جمله پرو‍ژه‌هایی که به دانشگاه واگذار شده، گفت: دانشگاه شهیدرجائی در حل مسائل جامعه، شخصیت دانشگاهی خود در کشور را به اثبات رسانده است.

او ادامه داد: دانشگاه شهید رجائی امروز جزو دانشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد کشور است و این اعتبار منتج از 40 سال خدمت پرسنل خدوم، اساتید و مدیران این دانشگاه بوده است.

رئیس دانشگاه شهید رجائی در بخش دیگری از سخنرانی خود از معاون آموزشی وزارت علوم درخواست کرد با کمک در توسعه کمی و کیفی دانشگاه، از ظرفیت‌های این دانشگاه در حوزه آموزش عالی مخصوصاً اساتید این دانشگاه استفاده شود.

در ادامه این مراسم خاکی صدیق، معاون آموزشی وزیر علوم، بر لزوم پرداختن به امر اخلاق در حوزه آموزش تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه وزارت علوم تاکنون در عرصه پژوهش و اخلاق پژوهشی اقداماتی را انجام داده، اکنون زمان پرداختن به امر اخلاق در حوزه آموزش نیز فرا رسیده است.

معاون آموزشی وزیر علوم ادامه داد: دانشگاه شهید رجائی را از سال‌های دور می‌شناسم و این دانشگاه جزو دانشگاه‌های ساختار یافته و با پتانسیل بالاست. این دانشگاه با ظرفیت نیروی انسانی توانمند و امکاناتی که داراست توان ورود به عرصه بین‌المللی مخصوصاً برای ماموریت‌های خود را دارا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار