در ۷ ماهه امسال صورت گرفت؛

برگزاری کلاس های آموزش خانواده برای 4 هزار مددجوی استان فارس

شیراز(پانا)_ تعداد 40 هزار و 835 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در 7 ماهه امسال از فعالیتهای آموزشی آگاه سازی و آموزش خانوده بهره مند شدند.

کد مطلب: ۹۶۶۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس های آموزش خانواده برای 4 هزار مددجوی استان فارس

قائم مقام کمیته امداد استان فارس با بیان اینکه یکی از فعالیت های مهم این نهاد تحکیم بنیان خانواده می باشد، گفت: از این رو کارگاه‌های آموزشی با هدف تقویت سبک زندگی اسلامی ایرانی و هدایت خانواده‌ها به سوی فراگیری مهارت‌های زندگی را برای مددجویان برگزار می کند.

بهروز مهربانیان در ادامه اضافه کرد: برنامه های آموزشی ارایه شده برای ۸ گروه از مخاطبین شامل کودکان ۷-۳ سال ، دانش آموزان ، دانشجویان و طلاب علوم دینی، دختران و پسران باز مانده از تحصیل ، دختران و پسران در آستانه ازدواج ، زوج های جوان ، زنان سرپرست خانوار و مستعدین خودکفایی و اشتغال برگزار می شود.

مهربانیان به سرفصل های آموزشی کلاس ها و کارگاه های مذکور اشاره کرد و گفت: اخلاق اسلامی ، احکام ، قرآن ، آسیب های اجتماعی ، سبک زندگی اسلامی ، آمادگی برای ازدواج ، اهمیت و فضیلت کار و تلاش در اسلام و ... سرفصل هایی است که در این کلاس ها و با حضور تعداد 458 نفر از اساتید و مربیان در 7 ماهه امسال اجرا شد.

او با اعلام اینکه 40 هزار و 835 مدد جو در 7 ماهه امسال در کلاس ها و کارگاه های آموزشی کمیته امداد شرکت کردند، یادآور شد: :از این تعداد 986 نفر کودک ، 4738 نفر دانش آموز ، 768 نفر دانشجویان و طلاب علوم دینی ، 5432 نفر جوانان در آستانه ازدواج ، 3128 نفر دختران و پسران بازمانده از تحصیل ، 1846 نفر زوجهای جوان ، 15672 نفر زنان سرپرست خانواده و مطلقه، 2876 نفر مستعدین خودکفایی و 5389 نفر از سالمندان بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار