جان باختن ۴ نفر بر اثر زلزله آذربایجان شرقی تاکنون

تهران (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از فوت ۴ نفر و تخریب ۳۰ خانه در روستای ورنکش بخش ترکمانچای میانه خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۶۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش ایسنا، محمدباقر هنربر اظهار کرد: تا این لحظه ۴ نفر فوتی و تخریب ۱۰۰درصدی ۳۰ خانه در روستای ورنکش میانه گزارش شده است.

وی افزود: تخریب تعدادی خانه نیز در بخش کندوان میانه و همچنین ترک خوردگی تعدادی دیوار و ریزش دیوار در کل شهرستان میانه گزارش شده است.

وی با بیان این‌که دو مورد آتش سوزی لوله گاز در روستای ورنکش و ورزقان بخش ترکمنچای گزارش شده بود که مهار شده است، افزود: ریزش کوه نیز گزارش شده بود که مسیر راه‌ها مسدود نشده اما اکیپ‌های راهداری جهت رفع خطر به منطقه اعزام شده‌اند تا موارد را مرتفع کنند.

هنربر با تاکید بر این‌که عمدتا مرکز آسیب در روستای ورنکش میانه است، گفت: توصیه داریم که مردم خونسردی و آرامش خود را حفظ کرده و جاده و مسیرهای دستگاه‌های امدادی و خدماتی را مسدود نکنند.

وی در خاتمه تاکید کرد: افرادی که قصد کمک‌رسانی به مناطق زلزله زده را دارند صرفا از طریق هلال احمر اقدام کرده و بدون هماهنگی با فرمانداری میانه و مدیریت بحران استان اقدامی نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار