به همت بسیج دانشجویی پیام نور مرکز سمنان:

پویش مردمی دجا در سمنان برگزار شد

سمنان (پانا) _ فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خبرداد: پویش مردمی دجا به همت بسیج دانشجویی پیام نور مرکز سمنان و با همکاری مرکز فضای مجازی قافله، کانون جوانان بسیج سمنان و خبرگزاری پانا استان در سمنان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۶۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پویش مردمی دجا در سمنان برگزار شد

محمد امین محب شاهدین باتوجه به نقش جوانان در جامعه و ایجاد دولت میانه جوان خاطرنشان کرد: از آنجایی که با توجه به منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی که باید جوانان شانه های خود را برای پذیرش مسئولیت آماده کنند، با عنایت به حکم آتش به اختیار، تصمیم بر حضور در بستر مهم رسانه گرفته شد.

وی در توضیح این پویش افزود: پویش دجا، حضوری از جوانان در بستر رسانه ای در فضای مجازی است که با ایده های نو در جامعه حاضر و نیازهای جامعه، تهدیدات و آسیب ها را شناسایی و مطالبه کرده اند.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به التزام ورود جوانان به عرصه‌ فرهنگی و اجتماعی، حضور جذاب و دغدغه مند جوان ایرانی پیرو مطالبات جوانان ایران از مسئولین و جامعه در فضایی سرشار از خودباوری و توانمندی، اظهارداشت: آنچه که جامعه به آن نیاز دارد با روحیه‌ انقلابی و حضوری سازنده، به طور تحلیلگر و مطالبه گر برای بهبود، پیشرفت و اصلاح از اهداف این پویش است که فعالیت خود را زیر سایه منویات مقام معظم رهبری آغاز کرده است.

محب شاهدین تصریح کرد: در قالب این پویش، دانش آموزان و دانشجویان خبرنگار و مستندساز در راستای اجرای این پویش در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با سوالاتی به میان جوانان و اقشار مختلف مردم آمد همچون: چرا مرگ بر آمریکا ... نه به مذاکره با آمریکا چون ... آمریکا دشمن است چون ...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار