تحقق آرزوی ۶۰ساله تبریزی‌ها

تبریز(پانا) - شهردار تبریز از آغاز کلنگ زنی پروژه پارک بزرگ تبریز در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه، فضای سبز غرب تبریز به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

کد مطلب: ۹۶۶۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تحقق آرزوی ۶۰ساله تبریزی‌ها

ایرج شهین باهر اظهار داشت: پارک بزرگ تبریز یکی از آرزوهای دیرین مردم شهر تبریز است و به زودی با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

او اعتبار تفاهم نامه اجرای این پروژه را ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: پروژه عظیم پارک بزرگ تبریز، پروژه‌ای در غرب تبریز و نقطه ای کم برخوردار از لحاظ فضای سبز قرار گرفته است. با احداث و به سامان رسیدن این پارک گام بزرگی در راستای توسعه پایدار شهری برداشته می شود.

ایرج شهین باهر خاطرنشان کرد: این بخش از شهر تبریز به سبب بافت جمیعیتی بسیار و کمبود امکانات تفریحی و گردشگری همواره نیازمند توجهی بیشتر و برنامه ریزی‌های ویژه است که با اجرایی شدن پروژه پارک بزرگ می توان بخش زیادی از این کمبودها را برای مردم این منطقه جبران کرد.

شهردار تبریز از پروژه پارک بزرگ تبریز به عنوان آرزوی ۶۰ ساله مردم تبریز نام برد و گفت: با اجرای این پروژه همزمان با افزایش فضای سبز منطقه، شاهد کاهش مشکلات و گره های ترافیکی در این محدوده خواهیم بود.

او همچنین یادآور شد: طی دو سال اخیر تعداد ۲۲ پارک در مناطق مختلف تبریز افتتاح و به بهره برداری رسیده است و موضوع توسعه فضای سبز در دوره پنجم شورای شهر و مدیریت شهری از چنان اهمیتی برخوردار است که سال ۹۹ با عنوان سال فضای سبز و زیباسازی تبریز نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار