رونمایی از نخستین خبرگزاری دانش بنیان در تبریز

تبریز(پانا) - نخستین خبرگزاری دانش بنیان کشور به مرکزیت تبریز در نمایشگاه رینوتکس 2019 رونمایی شد.

کد مطلب: ۹۶۶۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از نخستین خبرگزاری دانش بنیان در تبریز

این پایگاه خبری اولین مرجع تخصصی و رسانه ای انتشار خبرهای مربوط به حوزه فناوری و دانش بنیان محسوب می شود که با حمایت پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی همزمان با هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی تبریز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
کمک به رشد و توسعه و رونق فعالیتهای دانش بنیان و استارتاپی و حرکت در مسیر تحقق اقتصاد دانش بنیان در کشور ، بسترسازی برای نخبگان ، محققان ، اساتید و فعالان عرصه فناوری برای عرضه و معرفی محصولات و فعالیتهای پژوهشی و تحقیقاتی و ایجاد انگیزه و تشویق فعالان عرصه نوآوری از طریق انتشار عملکرد آنها از اهداف راه اندازی این پایگاه خبری است.
تولید خوراک رسانه ای برای خبرگزاریها ، پایگاههای خبری ، کانالها و صداوسیما ، معرفی تولیدات دانش بنیان به جامعه و ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه و تولیدکنندگان و گیرندگان فناوری از دیگر اهداف این خبرگزاری است.
این پایگاه علاوه بر پوشش خبری رویدادها و اخبار و معرفی شرکتهای فناور و دانش بنیان و محصولات آنها ، مسائل ، مشکلات و دغدغه های آنها را مطرح و پیگیری خواهد کرد.
نخستین خبرگزاری دانش بنیان کشور با عنوان اراده نیوز به عنوان بازوی رسانه ای شرکتهای فناور و دانش بنیان به آدرس https://eradenews.ir/ در دسترس کاربران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار