افتتاح ساختمان جدید بیمارستان ارتش تبریز

تبریز(پانا) - ساختمان جدید بیمارستان ارتش تبریز صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۶۶۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ساختمان جدید بیمارستان ارتش تبریز

امیر سرتیپ دوم بابلی رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش درباره این طرح گفت: ساختمان بیمارستان امام علی (ع) ارتش در فضایی به مساحت ۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع و در چهار طبقه در بخشهای مختلف زنان زایمان، دیالیز ، بخش اورژانس، اتاق عمل ، بخش سوختگی ، درمانگاههای تخصصی و فوق تخصصی، داروخانه ، داخلی، سی سی یو و آی سی یو و دندان پزشکی به عنوان قطب بهداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور احداث شده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این طرح درمانی گفت: نیروهای مسلح قدرتمند ترین حافظان خاک و سرزمین ما هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم افزود: ارتش ما با سایر ارتش های دنیا تمایز ویژه ای دارد و آن این است که اولین اولویت این ارتش الهی دفاع از خاک و سرزمین جمهوری اسلامی ایران است و در طول این چهل سال دیده نشده است به خاک کشوری تجاوز کنیم اما جانانه از کشورمان دفاع کردیم .
وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته با تمام توان ، امتحان خود را سرافرازانه پس داده است و با حضور نیروهای مومن و انقلابی در حراست از انقلاب و با حضور در میدان های مختلف هم در ساماندهی و هم در عرصه عملیات و تقویت زیرساخت‌ ها و نیز جهت دهی فکری و دینی عالی بوده است.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه ارتش در تمامی مناطق بیمارستان های منطقه ای دارد و خدمات شایانی ارائه کرده است خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر این بیمارستانها با هدف خدمت به ارتش و خانواده های محترم آنها ساخته شده اما با تدابیر فرمانده ارتش این بیمارستان‌ها در خدمت عموم مردم قرار گرفتند که امیدواریم از نظر تجهیزات نیز به روز شوند .
امیر سرتیب کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران اجرایی احداث این بیمارستان گفت: خدا را شاکریم که زندگی ما را با بعثت دوم نبوی که همان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی بود مصادف کرد تا با تکیه بر سه اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری در جامعه در خدمت مردم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار