نیکزاد: آموزش وپرورش مرزن‌آباد به عنوان یک اداره مستقل فعال شد

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاربه به شرایط خاص منطقه مرزن‌آباد اعلام کرد که  تصمیم گرفته شد اداره آموز ش و پرورش این منطقه به عنوان یکی از ادارات مناطق فعالیت مستقل خود را آغاز کند ضمن اینکه از نظر چارت سازمانی و تزریق نیروی انسانی نیز باری به آموزش و پرورش اضافه نکرده است.

کد مطلب: ۹۶۶۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نیکزاد: آموزش وپرورش مرزن‌آباد به عنوان یک اداره مستقل فعال شد

عسکری نیکزاد در نشست مدیران، فرهنگیان، خیرین و نخبگان استان با وزیر آموزش و پرورش در نوشهر به جایگاه آموزش و پرورش به عنوان یک رسانه موثر اشاره کرد و گفت: براساس اسناد بالادستی، اولویت ما بر دانایی محوری و تربیت شهروندان فردا و انسان تحلیلگر است.

او درادامه به دستاوردهای حضور وزیر اشاره کرد و گفت: امروز شاهد افتتاح ۱۱پروژه از قبیل ساختمان اداره تازه تاسیس آموزش و پرورش منطقه مرزن آباد، سالن ورزشی درون مدرسه ای و احداث چند واحد آموزشی با مجموع ۶۵ کلاس بودیم که با مشارکت فعالانه خیران عزیز و نیک اندیش استان و با هزینه ای بیش از یکصد و شصت میلیارد ریال بودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به اجرای سند تحول به عنوان برنامه ای که مورد تاکید ویژه نظام است اشاره و خاطرنشان کرد: برابر قانون هر سه قوه باید در اجرای این سند در کنار آموزش و پرورش باشند تا در رسیدن به این هدف موفق باشیم.

نیکزاد درخصوص استقلال آموزش و پرورش مرزن‌آباد توضیح داد: شرایط خاص منطقه و پراکندگی جغرافیایی مدارس و صعب العبور بودن مسیرها بود که موجب می شد همکاران و دانش آموزان و اولیا دسترسی آسانی به خدمات اداری نداشتند و تصمیم گرفتیم این اداره که پیشتر نمایندگی و زیر نظر شهرستان چالوس بود، به عنوان یکی از ادارات مناطق فعالیت مستقل خود را آغاز کند ضمن اینکه از نظر چارت سازمانی و تزریق نیروی انسانی نیز باری به آموزش و پرورش اضافه نکرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از حضور خیران و از فعالیت مجمع خیران استان قدردانی کرد و گفت: حقیقتا بدون همکاری خیران ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و لازم می دانم از تلاش این دوستان در حضور مقام عالی وزارت تشکر ویژه داشته باشم.

امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش، همزمان 11 پروژه آموزشی و پرورشی در مازندران افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار